Hlavní menu
Žák s podpůrnými opatřeními, komunikace s AP a s rodiči žáků
Kurz vhodný i pro program OP VVV 9.8.2021 - FZŠ Olomouc, Hálkova 4
Činnostní učení ve výuce matematiky v 1. a 2. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 9.8.2021 - FZŠ Olomouc, Hálkova 4
Hudební výchova tvořivě na 2. stupni ZŠ
9.8.2021 - FZŠ Olomouc, Hálkova 4
Činnostní učení Čj v 1. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 16.8.2021 - ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391
Činnostní učení ve výuce matematiky ve 3. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 16.8.2021 - ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391

Tvořivá škola

VIZE Tvořivé školy

VIZE Tvořivé školy
26. 1. 2018 Jana Procházková

Pro harmonický rozvoj dítěte na ZŠ je ideálním stavem vědomá emoční přítomnost rodičů a učitelů. Nezastupitelný je vzájemný respekt rodičů a učitelů k normám platným v rodině a ve škole.…

Tvořivá škola - Putování českými dějinami 1. - 5.

Tvořivá škola - Putování českými dějinami 1. - 5.
28. 6. 2015 Čeněk Rosecký

Tvořivá škola přináší strhující příběhy a poutavá historická vyprávění v nové řadě 5 barevně ilustrovaných publikací.   Autor: Radka Kučerová, Ilustrace: Martin Víšek, Mapy:…

Systemická pedagogika (školní systemické konstelace)

Systemická pedagogika (školní systemické konstelace)
17. 6. 2014 Čeněk Rosecký

Základem činnostního učení je "systemicky čistý" postoj učitele k žákům a jejich rodičům. Není to nic složitého, přesto s tím má stále mnoho lidí potíže a nese s tím spojené následky, jako jsou…

DESATERO ČINNOSTNÍHO UČENÍ

DESATERO ČINNOSTNÍHO UČENÍ
24. 3. 2014 Čeněk Rosecký

DESATERO činnostního učení stručně popisuje, co dělat proto, aby se žákům i učitelům ve výuce dařilo. Vychází z Komeského a shnrnuje nejlepší zkušeností učitelů. Uvedené principy jsou pravdivé a…

Maruška Kostečková

Maruška Kostečková
28. 11. 2013 Radha Rosecká Píšová

Maruška Kostečková stála při vzniku sdružení Tvořivá škola. Byla jednou z prvních lektorek činnostního učení. Její zkušenosti, postupy a přístupy se staly navždy nedílnou součástí kurzů Tvořivé…

Čtení a psaní může být i zábava

Čtení a psaní může být i zábava
5. 9. 2013 Čeněk Rosecký

„Kdo nemiluje knihy, nemiluje moudrost. Kdo nemiluje moudrost, stává se hlupákem.“                   …

Články v novinách o Letní tvořivých školách

Články v novinách o Letní tvořivých školách
12. 8. 2013 Čeněk Rosecký

Názory učitelů a redaktorů regionálních deníků na letní tvořivé školy.  

Katalog produktů 2013 (objednávkový list)

Katalog produktů 2013 (objednávkový list)
28. 6. 2013 Čeněk Rosecký

Zde si můžete stáhnout katalog produktů (objednávkový list) 2013 ve formátu PDF, který lze vyplnit v počítači a odeslat e-mailem, popř. vytisknout, vyplnit rukou a odeslat klasickou poštou.  …

Založení, historie a vývoj Tvořivé školy

15. 2. 2013 Čeněk Rosecký

„Jeden bez druheho bychom to nedokazali.”

Školní systemické konstelace

Školní systemické konstelace
28. 9. 2012 Čeněk Rosecký

Máte čím dál více problémových žáků? Valí se na Vás úkoly a Vy nevíte, kde vzít čas a energii na jejich řešení? Už Vám někdy docházejí síly?  Moderní zážitková metoda systemických…

Interaktivní tabule činnostně

Interaktivní tabule činnostně
24. 8. 2012 Čeněk Rosecký

V rámci projektu Čtení a psaní s porozuměním vytvořili lektoři Tvořivé školy konkrétní metodické postupy jak učit činnostně s interaktivní tabulí. Jedná se o velmi efektivní model práce s…

Matematika činnostně v 1. ročníku - Přípravná početní cvičení

Matematika činnostně v 1. ročníku - Přípravná početní cvičení
16. 6. 2012 Čeněk Rosecký

Přípravným početním cvičením se v 1. ročníku obvykle věnuje menší pozornost než přípravě předčtenářské. Tato situace vyplývá z mylné představy, že žák přicházející do 1. ročníku umí počítat.…

« předchozí 1 2 další »