Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.
Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.
Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.
Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 2 v ceně 185 Kč.
Na akci zazní zejména:
Kurz je určen zejména pedagogům zastávajícím roli třídního učitele, a to jak na ZŠ, tak na dalších typech škol. Přínosný může být také pro výchovné poradce nebo vedení škol. Je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy.
Na webináři se můžete těšit na tato témata:
Seznamte se s metodou kreslení pravou mozkovou hemisférou a jejím možným využitím při výuce výtvarných činností! Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce na středních školách nebo při výuce dospělých. Je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.
Obsah akce:
5. 11. 2025, 12. 11. 2025, 19. 11. 2025, 26. 11. 2025, zahájení v 14:00
16 vyučovacích hodin
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Přihlaste se na celý volný cyklus webinářů Tvořivé metody ve výuce VV pro náměty do VV! Během čtyř setkání postupně projdete témata Kreslení pravou mozkovou hemisférou, Lidská postava, Barva a Hry ve VV.
Časová dotace 4x4 v. hodiny
Cyklus zahrnuje tyto webináře:
Lze se hlásit i samostatně, jen na dílčí webináře. Počet míst pro absolvování celého cyklu za výhodnější cenu je omezen.
Akce je vhodná pro pedagogy MŠ, ZŠ, ZUŠ, volnočasové pedagogy i ostatní zájemce.
Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách nebo při výuce dospělých.
Připravili jsme blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou určený široké veřejnosti.
V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.
Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali…
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.
Další připravená setkání:
Webinář nabídne pomoc pedagogům při přípravě dětského sólového přednesu (od výběru textu, přípravy, po závěrečné vystoupení). Poskytne inspiraci a dobré rady, jak na recitaci. Řekneme si, co je přednes a co přednes není, co je přednesu blízké. Ukážeme si, jak pomoci dětem, které chtějí recitovat. Dětský přednes jako dlouhodobý tvořivý proces, budeme se společně prakticky zabývat výběrem textu, nastíníme si některé možné metody práce s textem. Zamyslíme se, jak vybrat správného recitátora a správný text, proč je nutný rozbor textu, a jak při něm postupovat (úprava textu pro přednes). Ukážeme si, jak postupovat při výstavbě recitačního vystoupení a co k němu patří (např.mimoslovní výrazové prostředky). Proběhne také diskuze o dalších problémech dětského přednesu.
Webinář se pokusí odpovědět na otázky:
11. 11. 2025, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
ZŠ Praha 7, Korunovační 8
Interaktivní seminář je určen zejména učitelům mateřských škol a všem pedagogickým pracovníkům na 1. stupni základní školy. Přínosný je také pro výchovné poradce, metodiky prevence, vedení škol, nebo asistenty pedagoga či jiné nepedagogické pracovníky.
Seminář je tvořen teoretickou a praktickou částí, které se průběžně prolínají. Důraz je kladen na příklady z praxe, které staví na skutečných příbězích a osvědčených řešeních.
Vzdělávací cíl: Úspěšný vzdělávací proces stojí na vztahu mezi pedagogy a žáky, kde jsou respektovány a naplňovány komunikační potřeby obou stran. Vzájemné porozumění těmto potřebám vytváří most, který vede k naplnění společného cíle - kvalitního vzdělávání.
Můžete se těšit na :
Dotkneme se těchto oblastí:
Pocitový typ - charakteristika, důležité pocity, proces učení, co mu hrozí, komunikační spojky.
Rozumový typ - charakteristika, další potřeby, znaky, co miluje, komunikační spojky.
Sluchový typ - charakteristika, co mu škodí, co prospívá, znaky, co ho potěší, komunikační spojky.
Obrazový typ - charakteristika, zápory, klady, co mu škodí, komunikační spojky.
Více zde:
Naučte sebe i žáky kreslit lidské tělo různými postupy a technikami!
Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách nebo při výuce dospělých.
Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.
Obsah akce:
Zajímává Vás jak se s druhými úspěšně domluvit a řešit případné konflikty? Systemicky čistá komunikace spolu s postojem a přístupem tvoří základ dobrého vztahu učitele s žáky a jejich rodiči, ale také s kolegy a s vedením školy. Kurz seznamuje s metodou nenásilné komunikace, ukazuje nejčastější komunikační chyby a předkládá smysluplné a důstojné řešení konfliktních situací.
Barevné vyjadřování ve výtvarné výchově otvírá mnoho možností jak kultivovat u dětí vztah k okolnímu světu. Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách nebo při výuce dospělých.
Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.
Obsah akce:
Připravili jsme blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou určený široké veřejnosti.
V rámci třetího setkání se spolu s ním podíváte na problematiku dospívání a komunikace s dospívajícími.
Prepuberta, puberta a adolescence jsou nejpodceňovanější období v životě dětí. Je to věk velmi křehkých a zranitelných osobností, i když se tváří, že tomu je naopak. Jak děti provést do dospělosti a co nejméně je zranit? To se dozvíte na naší přednášce.
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii školního věku a adolescence.
Další připravená setkání:
Akce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ. Volně navazuje na předchozí školení zaměřené na čtenářské dílny. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské lekce. Ukážeme si jiné příklady práce.
Na akci zazní zejména:
Kurz je určen primárně všem pedagogickým pracovníkům, různých stupňů vzdělávání a typů škol. Velmi jej doporučujeme výchovným a kariérovým poradcům, speciálním pedagogům a vedení škol. Přínosný může být také pro asistenty pedagoga.
Na webináři se můžete těšit na tato témata:
Webinář nabízí soubor aktivizujících postupů, je dopněn o praktické ukázky.
Na akci zazní zejména:
Můžete se těšit na:
Určeno:
pedagogům 1. stupně ZŠ a učitelům angličtiny
Webinář nabízí příklady her doplňující běžné hodiny výtvarné výchovy. Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách.
Pojďte se s námi inspirovat! Seminář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.
Obsah akce: