Rosecký Čeněk

Rosecký 2Věnuji se osobnímu rozvoji dospělých a vzdělávání učitelů. S lidmi pracuji 12 let. Vím, jak složitá a hluboká bývají osobní zapletení, i kolik odvahy, moudrosti a pokory je zapotřebí k jejich rozpuštění. Ukáži vám, kde naleznete potřebnou sílu a energii. Postupně poznáte, že kroky, které budete činit, jsou skutečnou pomocí pro vás i pro vaše okolí. S důvěrou se budete moci otevřít skutečné a smysluplné změně ve vašem životě.


 

Vystudoval jsem PrF MU v Brně, PdF OU v Ostravě a v roce 2001 založil vzdělávací agenturu a nakladatelství Tvořivá škola. Prošel jsem výcviky systemických konstelací a hypno-systemického kočinku (Bhagat), klasického koučinku (Odyssey) a školních konstelací (I. Pavelčák). Posledních 10 let se intenzivně věnuji harmonizaci systémů formou skupinových a individuálních terapií.

Pracuji jako ředitel Tvořivé školy, lektor systemických konstelací, rodinný poradce a systemický kouč. Mám 4 děti. S mojí paní se věnujeme práci v MC Ordějov.

Nabízím možnost uvidět a pochopit skryté zákonitosti, které určují vaše životní pocity, potřeby a nároky. Umožňuji rozpoznat nevědomé sily, které řídí váš život a brání vám v dalším rozvoji. Odhaluji to, co je a působí. Poznání systemického řádu a jeho přijetí považuji za základní předpoklady spokojeného a smysluplného života.
 
 
Reference od účastníků akcí:

Dobrý den, ptala jsem se svých kolegů na celkový dojem: jsou nadšeni. Hodně jste nás všechny obohatil novými znalosti, já sama používám už teď několik vašich rad a pomáhají mi. Nemám žádný kritický postřeh.
Ředitelka školy po objednaném semináři pro sborovnu

Prezentace lektora pro mě byla zajímavá, samotný seminář přínosný a nově získané informace se mi určitě budou hodit k mé další práci.Včera jsem se přihlásila na pokračování.

Na Váš seminář  jsem byla vyslána naší paní ředitelkou z mateřské školy, ve které pracuji. Očekávala jsem další nudné školení, kterých jsem už absolvovala několik. Ale byla jsem velice mile překvapena. Váš seminář se mi hrozně moc líbil, zaujalo mě toto téma hned od začátku. Váš způsob prezentace byl skvělý, líbilo se mi, že téma prokládáte humorem a mohli jsme se i zasmát. Obsah semináře byl pro mě přínosný a řekla bych, že jsem si z něj vzala nejen do praxe, ale i do života celkově. Informace, které jsem se dozvěděla, určitě využiji nejen v práci v mateřské škole. Moc děkuji za velmi příjemně strávené odpoledne a už se těším na pokračování...

Včera jsem se náramně bavila, myšleno v tom nejlepším slova smyslu. Způsob prezentace - velmi příjemný, přehledný a vtipný; přínos a užitek semináře pro mě - rozhodně ANO, jistý vhled, uklidnění a ujištění, že když se nechci ve škole moc citově angažovat, nejsem nelida, ale vlastně si prospívám. Děkuji za příjemně strávený čas při DVPP.

Pan Rosecký, ví, o čem mluví. Přednáší přehledně. Možná občas ještě jednou zopakovat ty nejdůležitější citace, autory... Seminář byl pro mne velkým přínosem a splnil moje očekávání. Ráda bych se dozvěděla víc o této problematice. Prosím Vás o zaslání termínu Vaší další navazující přednášky.

Seminář se mi moc líbil- obsah, prezentace. Ještě dnes mi dochází spousta věcí. Jde v podstatě o "jednoduchý princip", jak pochopit vztahové problémy. Jen mě mrzí, že i když jsem studovala různé školy, školení, semináře, nikdy jsem se s konstelacemi nesetkala. Bylo to v podstatě shrnutí v krátkém čase toho nejpodstatnějšího. Důležité pro mě: 

  • nenechat na sebe "přehodit" věci, které by si měli rodiče řešit sami, 
  • být empatická, ale mít hranice( zrovna jsem zvažovala , že pošlu peníze do Rwandy na sirotky:-D)
  • nemusím být oblíbená a můžu být přísná  a pokud mě budou mít rádi, je to bonus navíc
  • vztah dítě rodič- nejsme kamarádi na stejné úrovni(několik let vysvětluji manželovi, že je otec našeho syna a ne jeho kámoš nebo starší bratrB-))
  • a jako pedagog děti vzdělávám, vychovat si je mají rodiče  
  • nedávat nevyžádané  rady

Děkuji, bylo to moc fajn a byla bych ráda za pokračování. Petra Welserová

Jasné, výstižné vyjadřování lektora. Odborný přehled. Perfektně vedený výklad k tématu, příjemně odlehčený humorem. Dozvěděla jsem se, na co si dát pozor a jak si hlídat své hranice působení ve škole. Předávané informace mi jsou jednoznačně k užitku, jelikož momentálně zpracovávám své vyhoření v práci a zvažuji varianty " přijmout " nebo " odejít ". Děkuji za skvělý seminář, které mne obohatil radami do školního prostředí ale také v obrovské míře do osobního života.

Prezentaci jsem vnímala velice pozitivně, bylo to jakési vybočení z počítačové prezentace, kde se všechny semináře odehrávají stejně. Vaše kreslířské umění bylo skvělé a pohotové, spolu s obsahem mluveného. Seminář byl velice přínosný, do hodně věcí jsem si zařadila sebe i svou rodinu. Hodně mě to obohatilo a je zase o čem přemýšlet:-)!  Vaše informace jsem využila hned druhý den v praxi a jednu maminku prudičku jsem spacifikovala větou, že oni jsou ti nejlepší rodiče a ví, co je pro jejich dítě nejlepší, ale co s tím uděláte? Takže mi to zase otevřelo nové obzory, že se před rodiči nemusíme plazit po kolenou.Moc děkuji za Váš čas, dovedu si představit, že Vaše slova si poslechnou i mé úžasné kolegyně ve školce. Jste úžasný a těším se na další setkání.

Děkuji Vám za včerejší seminář. Váš způsob prezentace byl lidský a přirozený. Ocenila jsem, že to nebyla monolitická přednáška, ale reagoval jste na naše dotazy a podněty. Myslím, že každá učitelka i učitel by tento seminář měli zcela povinně absolvovat. Už v 6.30 jsem stála na značce a doporučovala svým 2 kolegyním! Myslím, že jsem ještě zcela neabsorbovala kompletní obsah semináře. Mám určitě o čem přemýšlet. Ráda si také dohledám další informace. Děkuji za přínosný seberozvojový seminář, který mě naučil něco o sobě samotné, o přístupu k mým žákům a jejich rodičům a také o životě jako takovém. Děkuji a těším se na další pozvánky na akce.

Vážený pane Rosecký, chci Vám poděkovat za seminář, který byl velmi zajímavý a přínosný, protože se na téma osobních a pracovních vztahů, ambicí a profesního vyhoření díval úplně z jiného úhlu než všechny další semináře, které jsem kdy zažila a tuny textu, který jsem přečetla. Také jste vše podával srozumitelným a zábavným způsobem, určitě si z toho každý stejně jako já odnesl to, co potřeboval do svého soukromého i profesního života. Problematika konstelací je pro mě nová a nesmírně zajímavá. Ráda bych se v budoucnu k tomu dozvěděla více – např. jak v konstelacích fungují vztahy s nevlastními dětmi, které do rodiny docházejí za otcem na víkendy, apod. – to by ale bylo téma na úplně jiný seminář (kdybyste náhodou k tomu měl alespoň nějaký text nebo krátkou radu, byla bych Vám vděčná – trochu s tím bojuju… rozum X emoce). Pokud budete mít další seminář v Liberci, ráda se opět zúčastním. S pozdravem a přáním klidných předvánočních dní D. M.

Způsob prezentace jsem vnímal věcně, lidsky, bez servítek a příjemným a srozumitelným způsobem. Obsah semináře byl přínosným a donutil mě pohlížet "na věc" zase z jiné strany a z jiného pohledu, který dává ovšem určitě smysl. Věřím, že informace jsou pro mě určitě k užitku a naložím s nimi podle potřeby a uvážení s rozvahou. Celkově bych shrnul seminář užitečným a přínosným, přiměl, jistě nejen mě, přemýšlet nad problematikou i z jiných stran a jiným způsobem a to je vždycky důležité. Děkuji a třeba zase na dalším semináři P.Ř.

Dobrý den, chtěla jsem poděkovat za seminář systemických konstelací v Liberci, pochopila jsem díky němu docela dost věcí, se kterými v životě bojuji, v práci i v soukromí. Prezentace byla výborná, uvítala jsem kontrast ženské energie posluchaček a mužské energie lektora. Ještě bych asi měla nějaké myšlenky a otázky, ale protože vím, že tuhle e-mailovou adresu používá více lidí, nechci se pouštět příliš do podrobností. Třeba ještě bude někdy příležitost.  Děkuji, s pozdravem L. N.

Nečekala jsem nic, dostala jsem hodně. Odpověď na otázky, které se mi honily v hlavě. Je pravda, že některé postupy mi přijdou „ ostré“, ale až si to sedne, uvědomím si, že mají své opodstatnění. Nejsem záchranář, jsem učitelka a dát mohu jen to, co mám v popisu práce=> to asi teď bude má mantra, protože jsem fakt měla potřebu zachraňovat. Doufám a věřím, že své stereotypy zbořím. Díky, díky, díky na sto tisíckrát! Snad se zase uvidíme.

Všechny informace z kurzu vnímám jako obohacující. Potřebovala bych více řešení – modelování aktuálních problémových situací ve třídě, škole,… a pomocné návody na jejich řešení. Fakt je to SUPERRR! :-)

Emočně vyčerpávající kurz, ale hodně podnětný! Děkuji za příležitost dívat se na situace z jiného úhlu pohledu.

Čeho bych potřebovala více? Klidně těch jasných vět. Ale vlastně ne. Dostala jsem přesně to, co jsem potřebovala. Tak to cítím. Vyhovuje mi, že lektor reflektuje potřeby dané skupiny. Funguje to. Cítila jsem se zde přijatá. Zkrotit tolik žen chce opravdovou životní moudrost aplikovanou do praxe. Jistě jsem si zde taky trochu „sosla“ a vyzářím to dál.

Neměla jsem žádné očekávání, ale jsem spokojená. Určitě mám o čem přemýšlet. Bylo to důležité pro mne samotnou. Lektorův výklad byl jasný, dobře vysvětlený. Jsem ráda za praktické věci. Více bych potřebovala rozebrat vztahy mezi kolegy. Možná by nebylo špatné zaměřit nějaký seminář na vedoucí pracovníky.  Děkuji za příjemnou atmosféru, výbornou stravu a příjemné prostředí. Kurz určitě doporučím, ale není pro každého – dotyčný musí chtít.

Na kurzu jsem ocenila především možnost postavení konstelací a výklad teorie. Lektor se vyjadřoval jasně, přehledně a zároveň uměl téma odlehčit a zábavně proložit. Děkujeme také za super organizaci a veškerý servis.

Na kurz jsem přijela bez většího očekávání, spíše jen poznat Tvořivou školu-splněno. V kurzu to spíše očekávání předčilo. Velice příjemný projev lektora, ideální vztah k frekventantům. Letní škola byla dobře zorganizovaná. Uvítala bych nabídku dalších „prohlubovacích kurzů“.

Skvělá propojenost teorie a příkladů z praxe. Příjemné vystupování lektora, vstřícnost.

Prezentace byla příjemná, nevtíravá … lidská a srozumitelná. Ráda přijedu na seminář s tímto obsahem znovu-> pro ještě lepší pochopení, seznámení, zakotvení informací. Určitě doporučím také kolegyním.

Byla jsem nadmíru spokojená. Brala bych i kurz trvající více dnů. Děkuji za „prozření“. Věřím, že budu chodit ze školy méně unavená a doma budu mít více sil pro manžela a dcery.

Webinář byl úžasný, děkuji děkuji děkuji :) A moc ráda jsem si připomněla paní Kostečkovou, která byla moje první lektorka činnostního učení a nadchla mě tak, že jsem absolvovala snad všechny další kurzy i některé letní školy a nedám na tvořivku a činnostní učení dopustit.

Jako nejzajímavější informací pro mě byl vhled do rodinné konstelace, nevědomé opakování neprospěšného chování. Dále také projektování si svého očekávání do např. rodičů žáků. Dále zjištění, že nic z toho není  věcí učitele, a že vlastně není vůbec možné, aby nějaká učitelka změnila ono chování To, že je možné dosáhnout dodržování pravidel ve třídě nebo škole aniž bychom museli jít s dětmi do názorového konfliktu a nutit jim naše představy, resp. vyvracet jim ty jejich. Děkuji, webinář byl pro mě prospěšný.

Bylo to super a chtěla bych se tomu více věnovat. Za vše děkuji a doufám, že se nevidíme naposledy.

Co mě na kurzu zaujalo, byla myšlenka, že naše děti nás bezpodmínečně milují. Pamatuji se, že jsem měla strach, když se narodila má první dcera, jestli mě bude mít ráda :) Též se mi líbí myšlenka, že se se všemi ve třídě musí jednat stejně, nehledě na domácí situaci, se kterou můžeme můžeme sympatizovat, ale v hodnocení by se neměla situace neférově projevit. Nedostatek jsem na semináři nenašla. Jen mě trošku vyděsila poznámka, že někteří kantoři si své oblíbence tzv. "adoptují", zvláště když nemají vlastní děti, to mě nikdy předtím nenapadlo. Sama mám některé děti více v oblibě, tak doufám, že to v hodnocení není nakonec znát. 

 

Z letních škol:

Vše pro mne bylo nové, užitečné. Musím přijet ještě jednou, zažít si ještě více, více se zapojit. Byla jsem spíš pozorovatel. Vše bylo OK-lektor, prostředí, strava, náplň semináře.

Příjemně prožité dny v kruhu zajímavých lidí. Nově získané informace byly zajímavé a otevřely mi nové úhly pohledu na situaci. Chtělo by to více času na zažití, prožití konstelací. Děkuji za nabytí nových informací a zážitků. Teď přijde to nejtěžší – naučit se s tím pracovat.

Z letní školy jsem nadšená. Oceňuji, že lektor vedl celý výklad bez opory. Vše bylo zajímavé, nové. Super akce – parta – jídlo a samozřejmě lektor a organizátoři.

Na letní škole jsem byla poprvé, uvítala jsem všechny informace. Děkuji. Potřebovala bych si lekce vícekrát zopakovat. Velká pochvala kuchyni :-)

Moc díky. Hluboká témata podaná s vtipem. Uvítala bych navazující seminář, více stavění konstelací.

Kurz mi dal vysvětlení pro některé prožité situace a v mnohém mi určitě pomůže. Doporučím kolegyním.

Velice užitečné a praktické informace. Fantastické podání pana lektora. Skvělá parta.

Příjemné prostředí v krásném místě, výborné jídlo. Potřebovala bych vše ještě párkrát zopakovat, aby se to člověku dostalo víc „pod kůži“.

Lektor byl výborný, sympatický a jeho výklad velice obohacující. Vše naplnilo mé představy. Děkuji!!!

Chápavý lektor, nikoho nenutil. Všechna témata skvěle podaná, s humorem. Probraná témata několikrát opakována – v různých rovinách. Bylo to super!! Děkuji. Uvítala bych ještě více aktivit typu „Děkuji, děkuji …“

Akce proběhla nad má očekávání! Lektor je člověk na svém místě -  nejlepší, úžasný. Jsem vděčná za úžasnou atmosféru, osobnost lektora a neskutečnou přínosnost pro můj život. Děkuji. Rozhodně doporučím.

Po akci mám chuť prohloubit znalosti systemických konstelací pro osobní život. Potřebuji nové znalosti dostat do těla.

Líbilo se mi to moc, i když o některých věcech bych lehce diskutovala. Pan Rosecký je fajn, dobře se poslouchá, některé věci, které jsou měla v sobě jaksi intuitivně mi předložil normálním "selským rozumem" (to není urážka, to je pochvala). Klidně bych webinář zhlédla ještě jednou.

Dobrý den, děkuji Vám za úžasný seminář  Jak být autoritou - webinář z cyklu Systemická pedagogika. Je mi v práci vyčítáno, že jsem příliš přísná, já bych právě řekla, že jsem důsledná a trvám si na svém. Snažím se být spravedlivá  a lidská. Právě jste mi potvrdil mé přesvědčení, že to dělám správně. Nejsem přesvědčená, že mám být na stejné úrovni jako děti (žáci), jejich kamarádka, ale já jsem přece učitelka, která je vede, pomáhá, učí... řekl jste spoustu věcí, které mi mluvili z duše. A dodal odvahu ke změně práce a školy. Ještě jednou děkuji.

Na webináři mě zaujal odkaz lektora na autora knih Marshalla Rosenberga - Nenásilná komunikace, zrovna z nich čerpám a pročítám, tedy snad dobrý zdroj pro komunikační dovednosti.  Dále se mi líbí praktické ukázky situací - přímo ty vyjadřující věty typu: "Nepotřebuji, abyste mě měli rádi, potřebuji, abyste fungovali" apod...také se mi líbila část - typy pro řešení konfliktů - věty, které nás nasměrují např. Rozumím Vám správně, že.....Zajímavá jsou i pravidla pro jednání s rodiči. Shlédla jsem už opravdu velké množství webinářů a musím říci, že tento patřil určitě k těm, který mě obohatil. Děkuji a přeji příjemné jarní dny, Lada M

Co mě nejvíce z webináře zaujalo a vidím pro mou práci jako přínosnou informaci:
-abych byla autoritou, musím respektovat autority
-pochopení ,,vzteku, zlosti, smutku,, z rodové zatíženosti
-nelitovat děti , které to mají z nějakého důvodu v životě těžké (nefunkční, rozvrácená rodina, přetahování se o děti, nepodnětné prostředí, chladná matka,...) tohle jsem dělala a pochopila, že je to špatně
-nesoudit tzv. ,,špatné rodiče,, - ti , co se o své děti málo zajímají, jsou neempatičtí, necitliví, dítě je očividně emočně strádající - zkusím si přebrat postoj ,,nehodnoť, nesuď, neodsuzuj,, ....jsou to rodiče pro konkrétní dítě ti nejlepší, jeho jediní..., a dítě pokud vycítí, že kritizuju jeho rodiče, byť v duchu, bude se mnou bojovat
- pochopení hierarchie MŠMT- ředitel- zástupce- učitelé (1., služebně nejstarší učitel), asistent, žáci
- to, že mě žáci nemusí mít nutně rádi, že se o to nemám snažit, že je to jen bonus navíc...

Pan Rosecký má velmi příjemné vystupování a snažil  se  to vysvětlit pro mne dobrou formou. Jsem ráda, že jsem slyšela důležitou myšlenku  - nehodnotit, nekritizovat, nelitovat. Důležitá myšlenka nedělat záchranáře, uvědomit si postoj , jak to mám a jak to chci. Pro mne byly i důležité názory na dotazy, jak by to řešil on či doporučení a volba, rozhodni se, jak to nakonec uděláš ty sám.

Nadchnul mne seminář celý. Nejvíce ale to, jak moc souvisí vlastní sebehodnota s tím, jak moc se snažím vyhovět dětem a v důsledku i rodičům. Rozhodně je nad čím přemýšlet. Děkuji a budu se těšit na další seminář.

Mě nejvíc na panu Roseckém zaujalo, jak dokáže logicky a jednoduše vysvětlit a pojmenovat věci, které dělám podvědomě automaticky (spíš intuitivně), nikdy jsem nepřemýšlela, proč to tak dělám  a on mi to dokáže jednoduše vysvětlit.
Sympatické je mi i to, že pan Rosecký používá  česká slova pro výstižné pojmenování věcí a stavů, i když někdo by ta slova mohl řadit mezi neslušná. Ale mně se to líbí. Hodně se teď jeho radami ve škole řídím. Pohádka na konec byla vtipná, Silvova metoda mi moc "nesedí", ale nemůže fungovat vše, že?

Zaujalo mě více informací, například to, že jako učitelka pomáhám, ale nezachraňuji a že nemohu změnit osud dítěte. Dále praktické informace - jak se postavit před rodiče a nastavit si jasné hranice - kdo jsem já a kdo jsou oni. Rodinné a školní normy, pravidla a stát si za nimi. 

Dobrý den, moc vám děkuji za perfektně rozepsanou relaxaci, moc mi to pomůže. Děkuji panu Roseckému za čas věnovaný sepsání. Děkuji, Jitka K.

Chci ještě poděkovat za možnost tento kurz absolvovat - celý průběh byl pro mě velmi intenzivní, zajímavý, poučný, emotivní a současně i uvolňující a zábavný a dost se mi vryl pod kůži. Takže díky... Přeji, ať se celé Tvořivé škole nadále daří! Lenka N.

Aktuální akce lektora

Systemická pedagogika

LETNÍ ŠKOLA - JAK NEVYHOŘET A STÁT SE AUTORITOU

8 855 Kč

12. 8. 2025, 13. 8. 2025, 14. 8. 2025, 15. 8. 2025

24 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Do škol přichází stále více problémových žáků. Učitelům přibývá práce a na „kantořinu“ je čím dál méně času. Aktivní ochrana před vyčerpáním, vyhořením a pocity marnosti je v tomto čase důležitější, než kdy předtím.

S problémy souvisejícími s vyhořením nebo nedostatečnou autoritou se dnes potýká mnoho lidí. Systemická pedagogika přináší potřebné informace a nadhled. Umožňuje poznat hlubší příčiny problémů, nalézt řešení a obnovit porušenou rovnováhu.

Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“.  Kurz je otevřen i zájemcům jiných profesí.

Systemická pedagogika

LETNÍ ŠKOLA - JAK NEVYHOŘET A STÁT SE AUTORITOU

9 750 Kč

15. 7. 2025, 16. 7. 2025, 17. 7. 2025, 18. 7. 2025

24 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

Sudislav nad Orlicí, Kubasova chalupa

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Nabízíme Vám Letní školu v útulném centru Kubasova Chalupa v překrásné přírodě v Sudislavi nad Orlicí. Luxusní vegetariánská strava, ubytování ve stylových vícelůžkových (až 7) pokojích.

Do škol přichází stále více problémových žáků. Učitelům přibývá práce a na „kantořinu“ je čím dál méně času. Aktivní ochrana před vyčerpáním, vyhořením a pocity marnosti je v tomto čase důležitější, než kdy předtím.

S problémy souvisejícími s vyhořením nebo nedostatečnou autoritou se dnes potýká mnoho lidí. Systemická pedagogika přináší potřebné informace a nadhled. Umožňuje poznat hlubší příčiny problémů, nalézt řešení a obnovit porušenou rovnováhu.

Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“.  Kurz je otevřen i zájemcům jiných profesí.

Efektivní komunikace na ZŠ

Kurz pro uzavřenou společnost

0 Kč

2. 5. 2025, zahájení v 9:00

4 vyučovací hodiny

ZŠ Ostrava, Zelená

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce určená pro ZŠ Ostrava, Zelená

21. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

2020 Sudislav

Nastavte si své postoje vůči žákům a jejich rodičům tak, abyste se cítili v pozici učitele dobře. Tuto profesi lze zvládat s lehkostí i nadhledem. Řekneme Vám, jak na to. 

Tento seminář přináší zcela jedinečné informace o zákonitostech a silách, které mají bezprostřední vliv na to, jak se cítíte v práci, jak se vám daří v životě, a jaké jsou vaše vztahy s druhými lidmi (se žáky, jejich rodiči, kolegy, ale také se členy své rodiny). Jeho obrovským přínosem je, že vás bezpečně ochrání před syndromem vyhoření, protože ten kdo vyhoří, už nepomůže nikomu. Je to příležitost poznat hlubší příčiny problémů, získat potřebný nadhled a dosáhnout stavu, kdy se budete moci v práci i doma cítit spokojeně a v bezpečí.  

11. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

2020 Sudislav

Cítíte se být přirozenou autoritou nebo je pro vás těžké získat si pozornost a musíte se žáky bojovat o moc? Tento seminář odhaluje hlavní vlivy a zákonitosti, které mají bezprostřední vliv na to, jak nás naše okolí vnímá a jak k nám přistupuje. Dozvíte se, co určuje míru přirozené autority a proč někomu žáci zobou z ruky a jiného neberou příliš vážně. Poznáte, co je potřeba dělat proto, aby vás žáci respektovali, rodiče žáků respektovali a kolegové uznávali. Všichni členové systému „vaše třída“ – Vy, žáci i jejich rodiče – se pak budou moci cítit bezpečně a spokojeně. 

Jak učit a naučit

webinář z cyklu tvořivá pedagogika

0 Kč

6. 3. 2025, zahájení v 20:00

2 vyučovací hodiny

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Speciální pedagog

Anotace:

2020 Písek

Zajímá Vás, jak učit a naučit děti jak vědomostem, tak dovednostem? Jak dosáhnout toho, aby učení děti bavilo, nevyrušovaly a mohly ve škole zažívat úspěch?

Tento webinář vychází z moderních výzkumů vzdělávání, staví přitom zároveň na tradici - Tvořivá škola funguje jako vzdělávací organizace od roku 2001. Za tuto dobu prošlo více než 3200 kurzy Tvořivé školy téměř 28 900 pedagogů.

Představíme vám základní principy Tvořivé pedagogiky a ukážeme, jak je aplikovat v praxi (praktické ukázky zejména z 1. stupně ZŠ). Naprostý základ, stručně a jasně v 90 minutách.

"Šikovnost rukou vede k šikovnosti myšlení." Jan Amos Komenský

Jak se stát spokojeným partnerem

aneb co skrývá partnerova duše

540 Kč

27. 3. 2025, zahájení v 20:00

2 vyučovací hodiny

WEBINÁŘ

Rodiče

Anotace:

Přejete si mít zdravý vztah nebo rodinu, kde se oba partneři cítí spokojení? V tomto webináři se zaměříme jak na hlubší poznání role partnera, tak především na klíčové nevědomé síly a zákonitosti, které určují kvalitu vztahu a to, jak se v něm partneři cítí. Ukážeme si hlavní úskalí partnerství/manželství a povíme si, co můžeme jako partneři udělat, abychom se my i náš partner spolu cítili šťastní a spokojení. Nabízíme Vám 90 minut, které změní váš partnerský život.

Všichni absolventi obdrží osvědčení o absolvování akce.

Obsah webináře:

  1. Nevědomé příčiny konfliktů
  2. Původní rodina, rod, očekávání, projekce, archetypy
  3. Práce na partnerských hranicích
  4. Typy partnerských válek
  5. Minimum respektu vzájemné podpory
  6. Lekce efektivní partnerské komunikace
  7. Elegantní řešení konfliktů

8. 4. 2025, zahájení v 20:00

2 vyučovací hodiny

WEBINÁŘ

Rodiče

Anotace:

Společným cílem rodičů je zdravé a spokojené dítě. V tomto kurzu se zaměříme nejen na hlubší pochopení role rodiče, ale především na klíčové vědomé i podvědomé potřeby dětí a jejich naplňování. Ukážeme si hlavní úskalí výchovy a povíme si, co je tím nejlepším, co můžeme jako rodiče udělat, aby naše děti byly šťastné a spokojené. Nabízíme Vám 90 minut, které Vám změní život.

Všichni absolventi obdrží osvědčení o absolvování akce.

1 380 Kč

15. 4. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Zajímává Vás jak se s druhými úspěšně domluvit a řešit případné konflikty?  Systemicky čistá komunikace spolu s postojem a přístupem tvoří základ dobrého vztahu učitele s žáky a jejich rodiči, ale také s kolegy a s vedením školy. Kurz seznamuje s metodou nenásilné komunikace, ukazuje nejčastější komunikační chyby a předkládá smysluplné a důstojné řešení konfliktních situací.

Jak žít v hojnosti

Webinář pro rodiče

540 Kč

6. 5. 2025, zahájení v 20:00

2 vyučovací hodiny

WEBINÁŘ

Rodiče

Anotace:

Každý člověk má právo a možnost být bohatý tak, jak si přeje. Žít v hojnosti znamená mít nadbytek všeho. Peněz, lásky, moudrosti, zdraví, času, síly, ale také dobrých vztahů. Zajímává Vás, jak toho dosáhnout? Pojďte se s námi podívat, jaká vnitřní nastavení Vás limitují a jak je změnit!

Co se dozvíte:

  • Stěžejní informace o systémových souvislostech a zákonitostech ve vztazích mezi lidmi a různými formami bohatství.
  • Získáte vhled do řešení nejčastějších příčin absence bohatství skrze ukázky typických modelových situací v obecné rovině problému.
  • Změna nezdravých postojů - techniky na změnu vnitřního nastavení k bohatství.

Všichni absolventi obdrží osvědčení o absolvování akce.