Plánování akcí:
Je ideální rozplánovat si akce rovnou na celý rok, nebo na pololetí. Prosíme Vás o zaslání termínů a názvu akcí na podzimní běhy pokud možno nejpozději na přelomu srpna a září a na jarní běhy nejpozději během prosince, ledna. Dle zájmu můžeme další termíny přidat i později. Vzhledem k systému rozesílání nabídek potřebujeme mít ucelenou měsíční nabídku nejpozději v první polovině měsíce předchozího. Tj. na únor posíláme pozvánky od půlky ledna.
Ideální je, aby akce běžely od září do 1. týdne v prosinci a od ledna do konce května. Je možné nějaké školení vypsat i na přípravný týden.
Pokud si nejste jisti výběrem akce nebo místem realizace, upřesníme si vše v kanceláři. Můžeme se podívat do historie uspořádaných akcí, ať nabídneme to, co v dané lokalitě dlouho neběželo.
U webinářů je možno témata opakovat, nabízet více termínů v pololetí (ať už se stejným nebo jiným lektorem). Časy zahájení, prosím, směřujte na 14:00 nebo 15:00. Jelikož kontrolujeme prezenci, není možné aby běžely webináře současně, potřebujeme alespoň hodinový odstup.
Termíny webinářů najdete ve sdíleném kalendáři. Můžete si tak zkontrolovat, zda je v konkrétní den ještě volné místo pro realizaci. V jeden den může běžet max. 1 webinář od 14:00 a 1 webinář od 15:00. Prosíme o respektování těchto časů začátku. Více akcí najednou nestíháme administrovat, menší prodleva mezi webináři je pro nás taktéž náročná.
Webinářové prostředí:
Testovací místnost je otevřená neustále, nicméně vstup do ní je limitován tím, že systém umožňuje používání max. 2 místností souběžně. V čase od 14:00 do 17:30 se tak může stát, že se vám nepodaří do místnosti vstoupit (v této době dochází k překrývání webinářů a 3. místnost se už neotevře).
Pro přihášení z pozice lektora použijte tento přístup.
Pro přihlášení z pozice účastníka tento přístup. (Musíte si zároveň místnost jako lektor "otevřít"-vpravo nahoře stiskněte "start", jinak zůstanete v předsálí.)
Děkujeme Vám za spolupráci. Mějte se hezky. Kdyby cokoliv, pište nebo volejte.
kancelář TŠ
Webinář je určen učitelům 1. stupně ZŠ, kteří chtějí rozvíjet čtenářské dovednosti žáků smysluplně, hravě a s opravdovým porozuměním. Zaměříme se na praktické ukázky čtenářských lekcí a práci s texty tak, aby podpořily aktivní zapojení žáků, kritické myšlení i radost ze čtení.