Jak vést efektivně speciálně pedagogickou péči pro žáky s dg. SPU
WEBINÁŘ pro speciální pedagogy 8.1.2021 - WEBINÁŘ
Výtvarná výchova tvořivě na ZŠ
KRESBA TUŽKOU a UHLEM - s použitím metody kreslení pravou mozkovou hemisférou 23.1.2021 - ZŠ Praha 7, Korunovační 64/8
Výtvarná výchova tvořivě na ZŠ
KRESBA TUŽKOU a UHLEM - s použitím metody kreslení pravou mozkovou hemisférou 6.2.2021 - ZŠ Praha 7, Korunovační 64/8
Výtvarná výchova tvořivě na ZŠ
Kresba tužkou, uhlem, bílou křídou pro začátečníky i pokročilé 6.7.2021 - ZŠ Velehrad, Salašská 300
Činnostní učení Čj ve 2. a 3. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 6.7.2021 - ZŠ Velehrad, Salašská 300

Demonstrační obrázková abeceda - 28 barevných obrazů

Krásné demonstrační obrazy (15 x 42 cm) k vyvozování jednotlivých písmen. Karty obsahují 4-5 obrázků a všechny čtyři tvary daného písmene. Obrázky na kartě napomáhají nejen k vyvození písmene, ale podporují i jeho zapamatování.

Obrazy výborně poslouží také k výzdobě třídy prvňáčků. Učitelům se osvědčilo např. zavěsit do třídy podél zdi na šňůru s kolíčky (jako prádlo).

Dostupnost Skladem
Cena
255 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 211 Kč
ks

Další informace

Názorná pomůcka pro výuku Čj s metodickým návodem.
28 karet, formát 148 x 420 mm.

Metodické poznámky:

Demonstrační soubor obsahuje obrázky ke všem hláskám a písmenům, která se vyvozují v 1. ročníku v Živé abecedě a ve Slabikáři. Soubor tedy neobsahuje písmena Ď ď, Ň ň, Ť ť, Q q, X x, W w. Na každé kartě jsou všechny čtyři tvary daného písmene, velké a malé tiskací písmeno, velké i malé psací písmeno.

Cíl: Obrázky k jednotlivým písmenům mají podpořit zapamatování písmene oporou o zrakovou paměť. Obrázky na kartách jsou žákům většinou srozumitelné, žáci jejich význam znají. V případě potřeby učitel neznámé obrázky pojmenuje a vysvětlí jejích význam. Dětem se tak rozšíří slovní zásoba a lépe si nové písmeno zapamatují.

Tvar a velikost karet jsou zvoleny tak, aby je učitel mohl ve třídě vhodně umístit jak při vyvozování, tak při následném procvičování. K zapamatování nových písmen potřebují žáci různě dlouhou dobu. Proto je potřeba, aby karty visely ve třídě delší čas. Obtížnější, tvarově podobná a méně frekventovaná písmena vyhledávají někteří žáci ještě na počátku 2. ročníku, zejména jejich psací tvary. Karty mohou být proto využity také v tomto ročníku.


Autoři: Mgr. Alena Bára Doležalová, Mgr. Čeněk Rosecký

Demonstrační obrázková abeceda - 28 barevných obrazů

Ke stažení


Developed by Via Aurea.