Hlavní menu
Školní systemické konstelace
LETNÍ ŠKOLA - JAK NEVYHOŘET A STÁT SE AUTORITOU 4.7.2022 - Sudislav nad Orlicí, Kubasova chalupa
Metodika a praktická výuka ICT na ZŠ
8.8.2022 - ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391
Geometrie činnostně v 1. - 3. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 8.8.2022 - ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391
Činnostní učení ve výuce matematiky ve 4. a 5. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 8.8.2022 - ZŠ J. K. Tyla Písek, Tylova 2391
Výtvarná výchova tvořivě na ZŠ
Pastelky a akvarelové pastelky (akvarelové barvy) 16.8.2022 - FZŠ Olomouc, Hálkova 4

Demonstrační obrázková abeceda - 28 barevných obrazů

Krásné demonstrační obrazy (15 x 42 cm) k vyvozování jednotlivých písmen. Karty obsahují 4-5 obrázků a všechny čtyři tvary daného písmene. Obrázky na kartě napomáhají nejen k vyvození písmene, ale podporují i jeho zapamatování.

Obrazy výborně poslouží také k výzdobě třídy prvňáčků. Učitelům se osvědčilo např. zavěsit do třídy podél zdi na šňůru s kolíčky (jako prádlo).

Dostupnost Skladem
Cena
335 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 277 Kč
ks

Další informace

Názorná pomůcka pro výuku Čj s metodickým návodem.
28 karet, formát 148 x 420 mm.

Metodické poznámky:

Demonstrační soubor obsahuje obrázky ke všem hláskám a písmenům, která se vyvozují v 1. ročníku v Živé abecedě a ve Slabikáři. Soubor tedy neobsahuje písmena Ď ď, Ň ň, Ť ť, Q q, X x, W w. Na každé kartě jsou všechny čtyři tvary daného písmene, velké a malé tiskací písmeno, velké i malé psací písmeno.

Cíl: Obrázky k jednotlivým písmenům mají podpořit zapamatování písmene oporou o zrakovou paměť. Obrázky na kartách jsou žákům většinou srozumitelné, žáci jejich význam znají. V případě potřeby učitel neznámé obrázky pojmenuje a vysvětlí jejích význam. Dětem se tak rozšíří slovní zásoba a lépe si nové písmeno zapamatují.

Tvar a velikost karet jsou zvoleny tak, aby je učitel mohl ve třídě vhodně umístit jak při vyvozování, tak při následném procvičování. K zapamatování nových písmen potřebují žáci různě dlouhou dobu. Proto je potřeba, aby karty visely ve třídě delší čas. Obtížnější, tvarově podobná a méně frekventovaná písmena vyhledávají někteří žáci ještě na počátku 2. ročníku, zejména jejich psací tvary. Karty mohou být proto využity také v tomto ročníku.


Autoři: Mgr. Alena Bára Doležalová, Mgr. Čeněk Rosecký

Demonstrační obrázková abeceda - 28 barevných obrazů

Ke stažení