Co je pro připojení ke schůzce (webináři) třeba? V jakém prostředí proběhne?

Jste přihlášeni na náš webinář a nevíte, co se bude dít, jaké technické vybavení potřebujete, jak se pobybovat ve webinářovém prostředí? Není třeba se děsit. Naše webináře probíhají v nenáročném on-line prostředí LIVE WEBINAR. Podrobnosti obdržíte mejlem den před akcí.

Sdílet na Facebooku

Co budete potřebovat?

K připojení ke schůzce potřebujete samozřejmě přístup k internetu přes zařízení s minimálně reproduktorem. Doporučujeme sledovat webinář přes PC s pevným internetem pro lepší kvalitu přenosu. Technicky je sledování možné i přes tablet nebo telefon, ale zde si neuděláte potřebný printscreen (nutný pro financování Vaší účasti z projektů).

V případě didaktických školení Vám můžeme také předem zaslat seznam pomůcek, s kterými na webináři budeme pracovat. Jde o běžně dostupné věci jako pastelky, rýsovací potřeby, papíry, pet víčka nebo listy k vytištění, které budou připojeny. Doporučujeme si vše připravit a dané aktivity si s námi vyzkoušet. Budou se Vám pak lépe pamatovat a pochopíte, kde při nich mohou mít žáci potíže.

Link/odkaz na webinář

Dále musíte znát internetovou adresu "místa", kde se webinář bude přenášet, takzvaný link či odkaz. Pomocí něj se ke schůzce/webináři připojíte. Zasíláme jej obvykle den předem na kontaktní e-mail zadaný v přihlášce. Přijít může až odpoledne/v podvečer. 

POZOR! je možné, že Vám e-mail s odkazem spadne do složky Spam, Hromadná apod. (stává se to zejm. u školních e-mailových domén). Zkontrolujte si tedy všechny složky pošty/vyhledejte dle odesilatele (info@tvoivaskola.cz/ produkce@tvoivaskola.cz). V případě, že v den konání odkaz v poště nedohledáte, kontaktujte nás a pošleme Vám zprávu znovu/jinam. Ideálně se s námi spojte již dopoledne. Doporučujeme zavolat nám v okamžiku, kdy sedíte u PC. Váš požadavek pak můžeme vyřídit okamžitě a máme jistotu, že jste již zprávu v pořádku obdrželi.

Více k linku a přihlašování na webinář zde.

Webinářové prostředí

Naše webináře probíhají v nenáročném prostředí LIVE WEBINAR. V mimořádných případech může proběhnout v GOOGLE MEET nebo MICROSOFT TEAMS, ale aktuálně je nevyužíváme. 
Doporučujeme nenechávat připojení na poslední chvíli, ale přihlašovat se cca 5 min. předem.

V případě potíží se na nás můžete obrátit, ideálně telefonicky. (Těsně před zahájením webináře se věnujeme jeho administraci, na e-maily v tomto okamžiku nejsme schopni reagovat obratem). Pokusíme se zjistit příčinu problému a nasměrovat Vás k jeho odstranění.

LIVE WEBINAR

Spustíte kdekoli, probíhá v prohlížeči, žádnou aplikaci nestahujete.
Účet nezakládáte.
Po kliknutí na odkaz se pouze podepište CELÝM JMÉNEM a potvrďte (OK).
Na schůzce není nutně třeba nic řešit, nastavovat. Hlasitost si upravte na svém zařízení, můžete využít chat.

Pokud chcete vědět, jak prostředí vypadá a co kde najdete, před každým webinářem od nás dostanete stručný přehled, návod.

Chcete-li více k nastavení a technické potíže, koukněte sem.

15. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol

Anotace:

Tento webinář se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a poskytuje účastníkům teoretické a hlavně praktické strategie pro efektivní podporu těchto žáků

Obsah webináře:

  1. Úvod do problematiky SVP:
    • Definice a legislativní rámec (vyhláška č. 27/2016 Sb.)
    • Typy speciálních vzdělávacích potřeb (SVP)
  2. Diagnostika a identifikace SVP:
    • Role školního poradenského pracoviště, pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
    • Proces diagnostiky, vypracování plánu pedagogické podpory (PLPP) a individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  3. Podpůrná opatření:
    • Stupně podpůrných opatření a jejich aplikace v praxi
    • Příklady konkrétních opatření a jejich implementace ve třídě.
  4. Metody a strategie výuky:
    • Diferenciace a individualizace výuky
    • Praktické techniky pro diferenciaci výuky a přizpůsobení učebních materiálů, aby vyhovovaly potřebám všech žáků
  5. Inkluzivní prostředí ve třídě:
    • Vytváření respektujícího prostředí pro všechny žáky.
  6. Komunikace s rodinou žáka s SVP
    • Principy efektivní komunikace s rodinou žáka se SVP
  7. Diskuze a sdílení zkušeností:
    • Příklady úspěšné praxe které ukazují, jak efektivně integrovat žáky se speciálními potřebami do běžného vzdělávacího prostředí.
    • Sdílení osvědčených postupů z praxe.

Webinář je vhodný pro učitele 1. a 2. stupně, asistenty, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele. Je určen také dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

Čtenářské lekce a práce s textem

čtenářská gramotnost prakticky

1 210 Kč
ČJ

19. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířWebinář je určen učitelům 1. stupně ZŠ, kteří chtějí rozvíjet čtenářské dovednosti žáků smysluplně, hravě a s opravdovým porozuměním. Zaměříme se na praktické ukázky čtenářských lekcí a práci s texty tak, aby podpořily aktivní zapojení žáků, kritické myšlení i radost ze čtení.

Na akci zazní zejména:

  • inspirace pro plánování a vedení lekcí
  • tipy na výběr vhodných textů
  • etody, které lze okamžitě využít ve výuce
  • propojení práce s textem s gramatickým učivem prvního stupně
  • praktické ukázky
  • zdokonalování čtenářských dovedností

Účastníci obdrží zdarma pomůcku Tvořivé dílny čtení v ceně 185 Kč. Od lektorky obdržíte materiály k práci s textem, které si budete moci upravit dle svého uvážení. 

Webinář je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy, kteří hledají nové nápady a efektivní postupy pro moderní čtenářskou výuku.

M

20. 1. 2026, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

M 2016 Liberec

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící v přípravných třídách a na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 1 v ceně 185 Kč. 

Na akci zazní zejména: 

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M v 1. ročníku.
  • Vidění počtu prvků do 10 bez počítání po jedné.
  • Didaktická pomůcka „Mřížka s kolečky“ a dvě desítky koleček.
  • Rozšíření číselného oboru do 20. Názorné využití analogie s první desítkou.
  • Činnosti a hry na obchod s didaktickou pomůckou Papírové mince. Vyplácení, rozměňování, vracení. Hra na obchod.
  • Činnosti s číselnou osou.
  • Skryté obrázky (kódování obrázků)
  • Tvoření slovních úloh s názorem.
  • Numerace do dvaceti bez přechodu desítky.

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské…

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ

Tento soubor pracovních listů byl navržen k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků 3. až 5.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v …

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 4. a 5. roce výuky

NOVINKA !Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 4.–5. roce výuky na ZŠ.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

Zde najdete výběr základních škol, se kterými Tvořivá škola v minulosti úzce spolupracovala na zavádění činnostního učení*. Seznam je doplněn o aktivní školy se zájmem o činnostní výuku.

Domníváte-li se, že tu chybí Vaše škola, kontaktujte nás.

více

Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více