Co dělat po úspěšném připojení ke schůzce, jak nastavit techniku? Mám technické potíže.

Prostředí Live Webinar, kde webináře probíhají, není na ovládání nijak složité. Nemusíte si předem nic stahovat. Po rozkliknutí odkazu je třeba jen vyplnit CELÉ jméno i příjmení, ať Vás můžeme správně identifikovat a vést jako absolventa akce. Další nastavení nebývá obvykle třeba.

 

Sdílet na Facebooku

Upozorňujeme, že pokud nejste přihlášen pod svým jménem, nebo Vás nedohledáme v prezenční listině z jiného důvodu a nezareagujete na výzvu ke kontaktování nás, bude Vaše připojení ukončeno.

Pokud je vás přihlášeno z jedné školy více a sledujete webinář z jednoho zařízení, napište do chatu jména všech přítomných! Ať můžeme při kontrole prezence označit všechny přítomné.

Hradí-li Vám školení zaměstnavatel, také si nezapomeňte udělat printscreen obrazovky s Vašim jménem (napište něco do chatu a jméno se zobrazí) a spotní lištou monitoru (vpravo dole najdete údaj o aktuálním datu a čase). Ve škole ho po Vás mohou vyžadovat, i když Vám to předem nesdělili. Zpětně již není možné jej vyhotovit!

Zvuk

Po přihlášení máte svůj mikrofon a kameru vypnutou. Většina schůzek účastníkům zapnutí ani nedovoluje, případně lektor zapnutí mikrofonů umožní až v prostoru pro dotazy. Zapněte si jej, jen pokud budete chtít komunikovat s lektorem. Zapnutí kamery nikdy nevyžadujeme.

Máte-li potíže se zvukem, zkontrolujte nastavení reproduktorů jak v zařízení, na kterém schůzku sledujete (nastavení zvuku PC/telefonu), tak zkontrolujte nastavení i v prohlížeči-můžete mít vypnutý zvuk webu/karty.

Vyzkoušejte otevřít si v prohlížeči ještě např. Youtube, zda Vám běží zvuk v pořádku tam, nebo problém přetrvává. Pokud zvuk nejede ani tam, bude pravděpodobně problém ve výchozím nastavení zvuku. Zkontrolujte správné propojení s reproduktorem/sluchátky a jejich zapnutí a hlasitost. Máte-li např. zapojen externí mikrofon s integrovanými reproduktory, které ale nevyužíváte, může Vaše zařízení využívat tyto reproduktory a je potřeba v nastavení zvuku zařízení v příslušném rozevíracím seznamu zvolit požadovaný reproduktor. 
Pokud na jiné stránce zvuk jede, bude pravděpodobně vypnut zvuk záložky v prohlížeči. Klikněte pravým tlačítkem myši na záložku probíhající schůzky a zvolte "zapnout zvuk webu/karty".

Zaseknutí prezentace/obrazovky, náhlá ztráta zvuku apod.

Pokud lektor spouští prezentaci a Vám se během výkladu "zasekne" a vidíte stále to stejné, nebo vypadne zvuk a neslyšíte výklad či dojde k jiné technické poruše, doporučujeme nejprve např. v chatu ověřit, zda ostatní vidí/slyší vše dobře. Většinou jde o lokální problém na jednotlivém zařízení. Pokud by byl problém plošný, informujte lektora (může mít např. vypnutý mikrofon), případně volejte do kanceláře. Pokud jsou potíže individuální, aktualizujte si prohlížeč (klávesa F5), nebo se ze schůzky odpojte a znovu připojte. Zatím se tím problém vždy vyřešil. Pokud by přesto nějaké potíže přetrvávaly, kontaktujete kancelář.

15. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol

Anotace:

Tento webinář se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a poskytuje účastníkům teoretické a hlavně praktické strategie pro efektivní podporu těchto žáků

Obsah webináře:

  1. Úvod do problematiky SVP:
    • Definice a legislativní rámec (vyhláška č. 27/2016 Sb.)
    • Typy speciálních vzdělávacích potřeb (SVP)
  2. Diagnostika a identifikace SVP:
    • Role školního poradenského pracoviště, pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
    • Proces diagnostiky, vypracování plánu pedagogické podpory (PLPP) a individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  3. Podpůrná opatření:
    • Stupně podpůrných opatření a jejich aplikace v praxi
    • Příklady konkrétních opatření a jejich implementace ve třídě.
  4. Metody a strategie výuky:
    • Diferenciace a individualizace výuky
    • Praktické techniky pro diferenciaci výuky a přizpůsobení učebních materiálů, aby vyhovovaly potřebám všech žáků
  5. Inkluzivní prostředí ve třídě:
    • Vytváření respektujícího prostředí pro všechny žáky.
  6. Komunikace s rodinou žáka s SVP
    • Principy efektivní komunikace s rodinou žáka se SVP
  7. Diskuze a sdílení zkušeností:
    • Příklady úspěšné praxe které ukazují, jak efektivně integrovat žáky se speciálními potřebami do běžného vzdělávacího prostředí.
    • Sdílení osvědčených postupů z praxe.

Webinář je vhodný pro učitele 1. a 2. stupně, asistenty, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele. Je určen také dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

Čtenářské lekce a práce s textem

čtenářská gramotnost prakticky

1 210 Kč
ČJ

19. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířWebinář je určen učitelům 1. stupně ZŠ, kteří chtějí rozvíjet čtenářské dovednosti žáků smysluplně, hravě a s opravdovým porozuměním. Zaměříme se na praktické ukázky čtenářských lekcí a práci s texty tak, aby podpořily aktivní zapojení žáků, kritické myšlení i radost ze čtení.

Na akci zazní zejména:

  • inspirace pro plánování a vedení lekcí
  • tipy na výběr vhodných textů
  • etody, které lze okamžitě využít ve výuce
  • propojení práce s textem s gramatickým učivem prvního stupně
  • praktické ukázky
  • zdokonalování čtenářských dovedností

Účastníci obdrží zdarma pomůcku Tvořivé dílny čtení v ceně 185 Kč. Od lektorky obdržíte materiály k práci s textem, které si budete moci upravit dle svého uvážení. 

Webinář je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy, kteří hledají nové nápady a efektivní postupy pro moderní čtenářskou výuku.

M

20. 1. 2026, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

M 2016 Liberec

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící v přípravných třídách a na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 1 v ceně 185 Kč. 

Na akci zazní zejména: 

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M v 1. ročníku.
  • Vidění počtu prvků do 10 bez počítání po jedné.
  • Didaktická pomůcka „Mřížka s kolečky“ a dvě desítky koleček.
  • Rozšíření číselného oboru do 20. Názorné využití analogie s první desítkou.
  • Činnosti a hry na obchod s didaktickou pomůckou Papírové mince. Vyplácení, rozměňování, vracení. Hra na obchod.
  • Činnosti s číselnou osou.
  • Skryté obrázky (kódování obrázků)
  • Tvoření slovních úloh s názorem.
  • Numerace do dvaceti bez přechodu desítky.

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské…

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ

Tento soubor pracovních listů byl navržen k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků 3. až 5.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v …

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 4. a 5. roce výuky

NOVINKA !Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 4.–5. roce výuky na ZŠ.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

Zde najdete výběr základních škol, se kterými Tvořivá škola v minulosti úzce spolupracovala na zavádění činnostního učení*. Seznam je doplněn o aktivní školy se zájmem o činnostní výuku.

Domníváte-li se, že tu chybí Vaše škola, kontaktujte nás.

více

Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více