Školní systemické konstelace - jak nevyhořet
I. část 13.1.2020 - ZŠ Hradec Králové, Habrmanova 130
Český jazyk činnostně ve 3. ročníku
18.1.2020 - ZŠ Brno, Bakalovo nábřeží 8
ČJ v 1. roč. s přesahem do 2. roč.
Kurz pro rodiče dětí s poruchou učení, rodiče domškoláků i další zájemce 8.2.2020 - ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu 555/43
Metodika ICT pro učitele ZŠ
2.3.2020 - ZŠ Jihlava, Seifertova 1426/5
Metodika ICT pro učitele ZŠ
3.3.2020 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44

CD Testy pro evaluaci Čj 3 v programu Smart Notebook

Soubor testů vytvořený učitele z praxe zaměřený na evaluaci gramatiky a čtení s porozuměním ve 3. ročníku. Soubor je vytvořený v programu SMART Notebook.

Dostupnost Skladem
Cena
270 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 223 Kč
ks

Další informace

CD Testy pro evaluaci ČJ 3 - Smart

Pomůcka obsahuje stejné postupy, jaké jsou obsahem pomůcky  „Testy pro evaluaci ČJ ve 3. ročníku“ převedené do Programu SMART.

Propojení CD a tištěné pomůcky karty a šablony ve výuce umožňuje vysoce efektivní a skutečně interaktivní využití interaktivní tabule.

Jak takové učení vypadá?

1)    Všem žákům rozdáte vybraný postup z tištěné pomůcky Testy pro evaluaci.

2)    Otevřete CD a na interaktivní tabuli spustíte obdobný vybraný postup.

3)    Interaktivní tabule poslouží jako nástroj pro motivaci a jako názor toho, co všechno mohou žáci dělat na lavici s vybranou tištěnou pomůckou.

4)    Žáci s pomocí tištěné pomůcky plní na lavici svým vlastním způsobem (analogicky) stejný úkol jako je zadaný na interaktivní tabuli.

5)    Učitel, jeden nebo více žáků pak mohou pracovat na interaktivní tabuli. Interaktivní tabule tak poslouží pro zpětnou vazbu, práci s chybou nebo sebehodnocení.

Při tomto učení je každý žák stále aktivně zapojen do výuky, a to minimálně třemi smysly. Průběžně dochází k individuálnímu objevování zákonitostí a vyvozování závěrů, diskuzi o pozorovaném, hledání různých variant řešení, vyjadřování názorů atp. Každý žák má možnost opakovaně prožívat ve výuce úspěch.

 

Interaktivní tabule zde tedy slouží především jako nástroj pro motivaci, názor, zpětnou vazbu, práci s chybou a sebehodnocení. Takovou výuku považujeme za skutečně interaktivní. Pouhou práci jednoho nebo i několika žáků u interaktivní tabule, kdy zbývající žáci pouze sledují, nebo zapisují, co se u tabule děje, nepovažujeme za efektivní.

Testy lze realizovat písemně, pomocí zvedání kartiček A, B, C, D nebo s pomocí hlasovacího zařízení. Testy mohou sloužit pro evaluaci, autoevaluci nebo jako testy na známky.

Autor: Mgr. Pavlína Hublová, Mgr. Renata Riedlová, Mgr. Čeněk Rosecký


Developed by Via Aurea.