Putování českými dějinami 2 (999–1306)

Publikace není možné hradit z finančních prostředků Výzvy 56.

Jedinečný počin v dějinách české knihy z oblasti české historie. Kompletní histore českého státu od starých slovanů do roku 1914 psaná JASNĚ, SROZUMITELNĚ a hlavně POUTAVĚ.

Poučíte se, pobavíte a konečně pochopíte české dějiny.

Strhující příběhy, poutavá historická vyprávění a kouzelné barevné ilustrace v nové jedinečné řadě publikací.

Více informací na www.putovaniceskymidejinami.cz

 

 

 

Dostupnost Skladem
299 Kč
včetněDPH 0%

Cena bez DPH 299 Kč

- ks +

Další informace

  • Pochopíte historické souvislosti vývoje českého státu.
  • Poznáte každodenní život našich předků
  • Prožijete významné historické události


Knihy napsala talentovaná česká spisovateka Radka Kučerová. Její styl je velmi poutavý a zároveň poetický. Radka se drží historických faktů, vysvětluje pozadí jednotlivých událostí ale také motivaci, chyby a úspěchy jednotlivých historických postav. Knihy jsou velmi citlivě sestaveny z historických popisů, pověstí i dobových ukázek, takže informují, ale přitom baví. Upoutají jak děti tak dospělé. Nejde se od nich odtrhnout.

Knihy byly vytvořeny za účelem prožitkové výuky českých dějin a souběžného rozvoje čtení s porozuměním.

Dílo krásnými hodnověrnými barevnými obrazy ilustroval malíř a scénograf Martin Víšek.

Knihy jsou doplněny přehlednými mapami historických událostí. Mapy nakreslila přerovská kreslířka a učitelka Radka Matějová.

Všechny kapitoly jsou doplněny otázkami na rozvoj čtení s porozuměním. Na konci každého dílu jsou umístěny přehledy historických událostí a historické hádanky.
 


PUTOVÁNÍ ČESKÝMI DĚJINAMI 2

Boleslav III. – Václav III. (999–1306)

Prožijete hlavní historické události. Pochopíte historické souvislosti vývoje českého státu. Poznáte každodenní život našich předků.
 

Kniha byla vytvořena lektory Tvořivé školy - zkušenými učiteli z praxe za účelem prožitkové výuky českých dějin a souběžného rozvoje čtení s porozuměním. Dílo hodnověrnými barevnými obrazy ilustroval malíř a scénograf Martin Víšek. Historické mapy nakreslila Radka Matějová. Všechny kapitoly jsou doplněny otázkami na rozvoj čtení s porozuměním. Na konci každého dílu jsou umístěny přehledy historických událostí a historické hádanky.

 

Úvod 2. dílu

Také se při náhodných procházkách starobylými místy Čech a Moravy zamýšlíte nad jejich dávnými příběhy? Kdopak asi bydlel za dveřmi tajemně vypadajícího hradu, jak vypadala paní tohoto krásného zámku? A zdali si stavitelé kamenného kostelíku támhle na kopci při práci zpívali?Tajemná hloubka minulosti České země nám bohužel neumožní odhalit a vyluštit všechny hádanky a otazníky spojené s dějinami naší vlasti. Můžeme se však letmým dotykem chladné, kamenné zdi pokusit alespoň na okamžik zahlédnout odpovědi na všetečné otázky. Nechat se vést do dávných časů. Ve spojení s dějinnými fakty se poučit a pak nasadit pomyslná křídla představivosti.
Pojďme rozmotat vladařské klubíčko hrubé vlny, kdy mužové přemyslovského rodu vedli hádky a spory o knížecí stolec, o hrady, o města a lesk panovnické moci. Kdy se z bratrů, strýců, švagrů i otců stávali sokové a z úhlavních nepřátel spojenci. Kdy moc, peníze a opojná sláva bezcitně vítězila nad mírem a lidskou láskou. Proleťme se v obrazotvornosti naší zemí 11. až 13. století. Vstupme tajně do běžných pracovních dnů řemeslníků, vojáků a prostých lidí. Nahlédněme do spletitých příběhů významných českých knížat, králů, jejich dětí a žen, které po dlouhá léta poctivě sepisovali pečliví kronikáři.

 

Pevná vazba, formát B5, 180 stran.


Autor: Radka Kučerová
Ilustrace: Martin Víšek
Mapy: Radka Matějová

 


Reference:

"My už učíme Vlastivědu jenosm s Putováním. Děti to baví a umí látku jak nikdy předtím. Děkujeme."

Hana Honová. ZŠ Hálkova Olomouc.

 

Nakupujeme jednotlivé díly  Putování postupně pro celou třídu. Děti mají Putování moc rády. Líbí se jim příběhy i krásné obrázky. Procvičí si čtení, porozumění textu a jako bonus se naučí vlastivědu :-).

R. Zilayová, ZŠ Laštůvkova, Brno

 

Děkuji za knihy Putování českými dějinami 1-5. Radka Kučerová je úžasná. Skutečně strhující. Ve svých 40 letech jsem konečně pochopil české dějiny. Už vím, o co tady vždycky šlo. O moc a o peníze. Vlastně se mnoho nezměnilo. Už chápu, proč se děje, to co se děje. Pro moje děti se díky knihám Putování stal dějepis koníčkem."

Pavel Krištof, Praha

 

Vydavatel: Tvořivá škola z.s.

Související produkty

Putování českými dějinami 1 (0–999)

Putování českými dějinami 1 (0–999)
Dostupnost Skladem
299 Kč
- ks +

Putování českými dějinami 3 (1306–1516)

Putování českými dějinami 3 (1306–1516)
Dostupnost Skladem
299 Kč
- ks +

Putování českými dějinami 4 (1516–1780)

Putování českými dějinami 4 (1516–1780)
Dostupnost Skladem
299 Kč
- ks +

Putování českými dějinami 5 (1780–1914)

Putování českými dějinami 5 (1780–1914)
Dostupnost Skladem
299 Kč
- ks +

Alternativní produkty

SADA - Putování českými dějinami 1.–5. díl

SADA - Putování českými dějinami 1.–5. díl
Dostupnost Skladem
1 495 Kč
990 Kč
- ks +

15. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol

Anotace:

Tento webinář se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a poskytuje účastníkům teoretické a hlavně praktické strategie pro efektivní podporu těchto žáků

Obsah webináře:

  1. Úvod do problematiky SVP:
    • Definice a legislativní rámec (vyhláška č. 27/2016 Sb.)
    • Typy speciálních vzdělávacích potřeb (SVP)
  2. Diagnostika a identifikace SVP:
    • Role školního poradenského pracoviště, pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
    • Proces diagnostiky, vypracování plánu pedagogické podpory (PLPP) a individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  3. Podpůrná opatření:
    • Stupně podpůrných opatření a jejich aplikace v praxi
    • Příklady konkrétních opatření a jejich implementace ve třídě.
  4. Metody a strategie výuky:
    • Diferenciace a individualizace výuky
    • Praktické techniky pro diferenciaci výuky a přizpůsobení učebních materiálů, aby vyhovovaly potřebám všech žáků
  5. Inkluzivní prostředí ve třídě:
    • Vytváření respektujícího prostředí pro všechny žáky.
  6. Komunikace s rodinou žáka s SVP
    • Principy efektivní komunikace s rodinou žáka se SVP
  7. Diskuze a sdílení zkušeností:
    • Příklady úspěšné praxe které ukazují, jak efektivně integrovat žáky se speciálními potřebami do běžného vzdělávacího prostředí.
    • Sdílení osvědčených postupů z praxe.

Webinář je vhodný pro učitele 1. a 2. stupně, asistenty, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele. Je určen také dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

Čtenářské lekce a práce s textem

čtenářská gramotnost prakticky

1 210 Kč
ČJ

19. 1. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířWebinář je určen učitelům 1. stupně ZŠ, kteří chtějí rozvíjet čtenářské dovednosti žáků smysluplně, hravě a s opravdovým porozuměním. Zaměříme se na praktické ukázky čtenářských lekcí a práci s texty tak, aby podpořily aktivní zapojení žáků, kritické myšlení i radost ze čtení.

Na akci zazní zejména:

  • inspirace pro plánování a vedení lekcí
  • tipy na výběr vhodných textů
  • etody, které lze okamžitě využít ve výuce
  • propojení práce s textem s gramatickým učivem prvního stupně
  • praktické ukázky
  • zdokonalování čtenářských dovedností

Účastníci obdrží zdarma pomůcku Tvořivé dílny čtení v ceně 185 Kč. Od lektorky obdržíte materiály k práci s textem, které si budete moci upravit dle svého uvážení. 

Webinář je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy, kteří hledají nové nápady a efektivní postupy pro moderní čtenářskou výuku.

M

20. 1. 2026, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

M 2016 Liberec

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící v přípravných třídách a na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 1 v ceně 185 Kč. 

Na akci zazní zejména: 

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M v 1. ročníku.
  • Vidění počtu prvků do 10 bez počítání po jedné.
  • Didaktická pomůcka „Mřížka s kolečky“ a dvě desítky koleček.
  • Rozšíření číselného oboru do 20. Názorné využití analogie s první desítkou.
  • Činnosti a hry na obchod s didaktickou pomůckou Papírové mince. Vyplácení, rozměňování, vracení. Hra na obchod.
  • Činnosti s číselnou osou.
  • Skryté obrázky (kódování obrázků)
  • Tvoření slovních úloh s názorem.
  • Numerace do dvaceti bez přechodu desítky.

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské…

NOVINKA: Tvořivé dílny čtení - pracovní listy pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ

Tento soubor pracovních listů byl navržen k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků 3. až 5.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v …

Angličtina činnostně IV. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 4. a 5. roce výuky

NOVINKA !Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 4.–5. roce výuky na ZŠ.…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

Zde najdete výběr základních škol, se kterými Tvořivá škola v minulosti úzce spolupracovala na zavádění činnostního učení*. Seznam je doplněn o aktivní školy se zájmem o činnostní výuku.

Domníváte-li se, že tu chybí Vaše škola, kontaktujte nás.

více

Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více