Školní systemické konstelace -  jak být autoritou
19.11.2019 - ZŠ Jihlava, Seifertova 1426/5
Podstatná jména, mluvnické kategorie
ve 4. a 5. ročníku 20.11.2019 - ZŠ Rychnov nad Kněžnou, U Stadionu 1488
Výtvarná výchova tvořivě I.
Metoda kreslení pravou mozkovou hemisférou na ZŠ 25.11.2019 - ZŠ České Budějovice, Matice školské 3
Školní systemické konstelace - jak nevyhořet
26.11.2019 - 3. ZŠ Kolín, Prokopa Velikého 633
Výtvarná výchova tvořivě I.
Kreslení pravou mozkovou hemisférou na ZŠ 3.12.2019 - ZŠ Hranice, Tř. 1. máje 357

CD karty a šablony pro činnostní učení M 8-9 - SMART

Přípravy pro interaktivní tabule v programu Smart Notebook se souborem Karty a šablony pro činnostní učení matematice v 8.a 9. ročníku.

Dostupnost Skladem
Cena
235 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 194 Kč
ks

Další informace

CD Karty a šablony pro činnostní učení M 8-9 - Smart

Pomůcka obsahuje stejné postupy, jaké jsou obsahem pomůcky  „Pracovní karty a šablony pro činnostní učení M v 8. a 9. ročníku“ převedené do Programu SMART.

Propojení CD a tištěné pomůcky karty a šablony ve výuce umožňuje vysoce efektivní a skutečně interaktivní využití interaktivní tabule.

 

Jak takové učení vypadá?

1)    Všem žákům rozdáte vybraný postup z tištěné pomůcky Pracovní Karty a šablony.

2)    Otevřete CD a na interaktivní tabuli spustíte obdobný vybraný postup.

3)    Interaktivní tabule poslouží jako nástroj pro motivaci a jako názor toho, co všechno mohou žáci dělat na lavici s vybranou tištěnou pomůckou.

4)    Žáci s pomocí tištěné pomůcky plní na lavici svým vlastním způsobem (analogicky) stejný úkol jako je zadaný na interaktivní tabuli.

5)    Učitel, jeden nebo více žáků pak mohou pracovat na interaktivní tabuli. Interaktivní tabule tak poslouží pro zpětnou vazbu, práci s chybou nebo sebehodnocení.

Při tomto učení je každý žák stále aktivně zapojen do výuky, a to minimálně třemi smysly. Průběžně dochází k individuálnímu objevování zákonitostí a vyvozování závěrů, diskuzi o pozorovaném, hledání různých variant řešení, vyjadřování názorů atp. Každý žák má možnost opakovaně prožívat ve výuce úspěch.

Interaktivní tabule zde tedy slouží především jako nástroj pro motivaci, názor, zpětnou vazbu, práci s chybou a sebehodnocení. Takovou výuku považujeme za skutečně interaktivní. Pouhou práci jednoho nebo i několika žáků u interaktivní tabule, kdy zbývající žáci pouze sledují, nebo zapisují, co se u tabule děje, nepovažujeme za efektivní.

Autor: Mgr. Michaela Votípková, Marie Randáčková a kol.


Developed by Via Aurea.