Činnostní učení Čj ve 4. a 5. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 22.7.2019 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44
Činnostní učení ve výuce matematiky v 1. a 2. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 22.7.2019 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44
Činnostní učení Aj ve výuce 3. – 5. ročníku
Kurz realizovaný v rámci letních škol 22.7.2019 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44
Metodika výuky AJ na 2. stupni ZŠ
Kurz realizovaný v rámci letních škol 22.7.2019 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44
Žák s podpůrnými opatřeními, komunikace s AP a s rodiči žáků
Kurz vhodný i pro program OP VVV 22.7.2019 - ZŠ Doctrina, Liberec, Na Perštýně 404/44

CD karty a šablony pro činnostní učení M 5 - SMART

Přípravy pro interaktivní tabule v programu Smart Notebook se souborem Karty a šablony pro činnostní učení matematice v 5. ročníku.

Dostupnost Skladem
Cena
235 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 194 Kč
ks

Další informace

CD Karty a šablony pro činnostní učení M 5 - Smart

Pomůcka obsahuje stejné postupy, jaké jsou obsahem pomůcky  „Pracovní karty a šablony pro činnostní učení M v 5. ročníku“ převedené do Programu SMART.

Propojení CD a tištěné pomůcky karty a šablony ve výuce umožňuje vysoce efektivní a skutečně interaktivní využití interaktivní tabule.

 

Jak takové učení vypadá?

1)    Všem žákům rozdáte vybraný postup z tištěné pomůcky Pracovní Karty a šablony.

2)    Otevřete CD a na interaktivní tabuli spustíte obdobný vybraný postup.

3)    Interaktivní tabule poslouží jako nástroj pro motivaci a jako názor toho, co všechno mohou žáci dělat na lavici s vybranou tištěnou pomůckou.

4)    Žáci s pomocí tištěné pomůcky plní na lavici svým vlastním způsobem (analogicky) stejný úkol jako je zadaný na interaktivní tabuli.

5)    Učitel, jeden nebo více žáků pak mohou pracovat na interaktivní tabuli. Interaktivní tabule tak poslouží pro zpětnou vazbu, práci s chybou nebo sebehodnocení.

Při tomto učení je každý žák stále aktivně zapojen do výuky, a to minimálně třemi smysly. Průběžně dochází k individuálnímu objevování zákonitostí a vyvozování závěrů, diskuzi o pozorovaném, hledání různých variant řešení, vyjadřování názorů atp. Každý žák má možnost opakovaně prožívat ve výuce úspěch.

Interaktivní tabule zde tedy slouží především jako nástroj pro motivaci, názor, zpětnou vazbu, práci s chybou a sebehodnocení. Takovou výuku považujeme za skutečně interaktivní. Pouhou práci jednoho nebo i několika žáků u interaktivní tabule, kdy zbývající žáci pouze sledují, nebo zapisují, co se u tabule děje, nepovažujeme za efektivní.

Autor: Mgr. Renata Riedlová, Marie Kostečková a kol.


Developed by Via Aurea.