Koučink jednotlivců a týmů

Koučink je přirozená, efektivní, komunikační metoda, která pomáhá objevovat a využívat vlastní zdroje, dělat správná rozhodnutí a efektivně dosahovat rozumných výsledků. Koučink je možné využít také ke zvýšení výkonu a efektivity práce. I když je koučování zaměřené na pracovní výkon, jde ruku v ruce s osobním rozvojem a prolíná se s rovinou osobní.

Sdílet na Facebooku

Individuální systemický koučink (pro ředitele, zástupce, manažery, učitele)

„Každý člověk má skryté zdroje na to, aby zvládnul vyřešit své problémy.“

Systemický koučink umožňuje hlubší a účinnější práci. Důvody, proč nevyužíváme dostatečně svůj potenciál, jsou totiž často osobní – něčeho se bojíme, nevěříme si nebo nás nějakým způsobem limituje náš rodinný systém. Systemický koučink umožňuje přesměrovat energii klienta z jádra problému na řešení. Největší a nejzásadnější změny se dějí prostřednictvím odhalení, změny nebo přijetí stávajících myšlenkových vzorců tzv. myšlenkových map a vytvoření kladného vztahu klienta k cíli, ke kterému směřuje.

 

Klady systemického koučinku:
- podporuje dlouhodobé pozitivní změny
- umožňuje komplexní pohled na problém a jeho řešení
- odhaluje a vyzdvihnuje zdroje, které už klient má
- posiluje člověka natolik, že je schopen předcházet a čelit překážkám jak v práci, tak v osobním životě
- v průběhu koučování může klient pochopit, že by měl změnit práci, což je z dlouhodobého hlediska klad jak pro klienta, tak pro zaměstnavatele

 

 

Systemický koučink týmů (pro sborovny, firmy nebo jednotlivá oddělení firem)

„Jeden bez druhého bychom to nedokázali.“

 

Koučink týmů umožňuje pracovat s celým podnětovým polem skupiny. Cílem je odhalit a odstranit bloky, které brzdí spolupráci týmu a zároveň nalézt roviny, kde se členové týmu scházejí. Jen tak je možné vytvářet synergickou spolupráci, kde každý člen týmu činí firmu silnější.
Systemický koučink navíc pracuje s historií a hierarchií týmu, které harmonizuje a uvádí do souladu s řádem organizace. Do práce jsou zahrnuté také všechny související systémy jednotlivých členů týmu, normy, struktura, funkce, interakce, koalice a vize organizace.
 
Pro realistické zhodnocení současného stavu a vytváření nové vize využíváme metodu debriefing. Ta nám umožňuje uvidět s nadhledem systém, ve kterém pracujeme, najít jeho silná a slabá místa a nasměrovat ho na řešení a požadovaný výsledek.
Ve svých výsledcích přináší koučink přínos všem zúčastněným stranám a přispívá k obnovení a udržení rovnováhy a síly týmu.

23. 4. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

Zajímává Vás jak se s druhými úspěšně domluvit a řešit případné konflikty?  Systemicky čistá komunikace spolu s postojem a přístupem tvoří základ dobrého vztahu učitele s žáky a jejich rodiči, ale také s kolegy a s vedením školy. Kurz seznamuje s metodou nenásilné komunikace, ukazuje nejčastější komunikační chyby a předkládá smysluplné a důstojné řešení konfliktních situací.

Tvořivé metody ve výuce VV (webinář)

cyklus čtyř webinářů

4 680 Kč
VV

24. 4. 2024, 29. 4. 2024, 6. 5. 2024, 13. 5. 2024, zahájení v 14:00

16 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ
Rodiče

Anotace:

Přihlaste se na celý volný cyklus webinářů Tvořivé metody ve výuce VV pro náměty do VV! Během čtyř setkání postupně projdete témata Kreslení pravou mozkovou hemisférou, Lidská postava, Barva a Hry ve VV.
Časová dotace 4x4 hodiny

Cyklus zahrnuje tyto webináře:

Lze se hlásit i samostatně, jen na dílčí webináře. Počet míst pro absolvování celého cyklu za výhodnější cenu je omezen.

Tvořivé metody ve výuce VV (webinář)

Metoda kreslení pravou hemisférou ve škole i mimo ní

1 380 Kč
VV

24. 4. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ
Rodiče

Anotace:

Seznamte se s metodou kreslení pravou mozkovou hemesférou a jejím možným využitím na 1. stupni ZŠ! Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Principy metody výuky kreslení pravou hemisférou
  • Možnosti využití metody kreslení pravou hemisférou při výuce výtvarné výchovy
  • Nabídka konkrétních činnostních postupů a námětů, které nenásilně rozvíjejí výtvarné dovednosti a výtvarnou sebedůvěru v jakémkoli věku, od předškolního věku po dospělost

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Názorná pomůcka pro výuku matematiky, určená pro zavěšení do třídy. Učitelům se osvědčilo…

Dostupnost Skladem
165 Kč
- ks +

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v…

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 3. a 4. roce výuky

Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 3.–4. roce výuky na ZŠ. V…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."

více

"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více