Mým cílem je naučit klientelu zdravě se hýbat. Přemýšlet o fungování těla. Jak správně používat a zatěžovat své tělo v průběhu běžného dne, aby sloužilo bez bolesti. Pokud už bolesti máme, tak víme, že je třeba něco změnit. Najdeme způsob, jak si ulevit a postupně se vrátit zpět do fyziologického nastavení těla.
Od roku 2018 se mé studio Zdravý pohyb ČB řadí mezi CERTIFIKOVANÁ POHYBOVÁ CENTRA IQ POHYB. V rámci CVIQ.cz, probíhá publikační činnost nás pohybových specialistů.
V oblasti lektorských zkušeností a praxe v oboru pohybu a zdraví se zaměřením na dospělou i dětskou klientelu působím od r. 2009. V letech 2017 - 2019 jsem vedla tréninky dětí (8-15 let) ve spolupráci s Baseball Club Hluboká nad Vltavou jako trenér správných pohybových návyků. Dětskou klientelu vyučuji i nadále v soukromé praxi - skupinově i individuálně.
Dále šířím osvětu o zdravém pohybu široké veřejnosti v rámci přednášek se cvičením.
Přednášky se cvičením téma: "Cvičební mýty" byly proškolené a odcvičené v r. 2019 i v rámci „Den zdraví pro zaměstnance Všeobecné Zdravotní Pojišťovny (VZP) pobočky České Budějovice“ současně s dobročinnou sbírkou pro z.s. DLOUHÁ CESTA (pomoc pro všechny, kteří přežili své dítě). Výtěžek činil 20 tis. Kč.. I nadále spolupracuji s oběmi institucemi.
Více o lektorce: https://www.zdravypohybcb.cz/o-mne/
Kurzy, které pro Vás společně s paní Moulisovou připravujeme, jsou vedené výhradně dle principů zdravotního Pilates, FYZIOPilates, metodou vývojové kineziologie DNS – Dynamické Neuromuskulární Stabilizace prof. PeadDr. Pavla Koláře, Ph.D. - programu FIT KID, dle metodiky SPI – Strukturální pohybové integrace Mgr. Daniela Müllera a dle principů nadstavbového SPECIÁLU SPI prim. MUDr. Sylvie Musilové a Mgr. Daniela Müllera – Herniace meziobratlového disku a bolesti zad a DIASTÁZA a dle rehabilitačního švýcarsko-francouzského konceptu SPIRALDYNAMIK® Mgr. Lenky Kazmarové a aplikování poznatků o fasciích Dr. Schleipa (SRN).
Důraz je kladen na trupovou stabilizaci dle DNS a správné nastavení chodidla, nezbytné pro vertikalizaci člověka. Podpoříme napřímení páteře, nezbytné pro děti, které dlouhodoběji sedí. Zapracujeme na hrudním koši. Zaintegrujeme i periferie - horní a dolní končetinu.
Uvědomíme si chybné pohybové stereotypy, které způsobují problémy a bolesti, které budeme chtít přenastavit. V dlouhodobém užívání naučených principů dochází k zautomatizování návyků na úrovni centrální mozkové soustavy a tím efektivnější a ekonomičtější užívání tělesné schránky ve fyziologických normách. Dojdeme k poznání a uvědomění si svého těla, jeho fungování a předcházíme tím i zraněním.
Cílem mých kurzů v rámci Tvořivé školy je předat účastníkům takové informace, základní cviky, metodiku a postupy, které si sami vyzkouší na sobě, aby procítili, jak má tělo fungovat. Tak aby účastníci získané, naučené principy, informace dokázali předat a směrovat na žáky ke každodennímu užívání, nejenom v hodinách tělesné výchovy. Tím vědomě ovlivnili automatizaci návyků na úrovni centrální mozkové soustavy pro ekonomičtější, efektivnější užívání tělesné schránky. "Bez pevného a stabilního základu, nelze kvalitně stavět".
Reference od účastníků kurzů:
- Děkuji moc! Paní lektorka pečlivě vysvětlila (proč, funkce), opakovaně jsme zkoušeli cviky, opravovala chyby. Pěkné střídání teorie a praxe. Oceňuji cvičebníček + učební materiál. Uvítala bych i další cviky v obrázkách. Určitě využiji cvičení se židlí ve třídě + sestavy. Jako pokračování – ruka a její uvolnění, příprava na psaní. Doporučím nejen specialistům na TV.
- Potřebovala bych ještě zopakovat popis řady cvičení, jaká jsme dělali – nestíhala jsem zapisovat. Přijdu znovu v průběhu roku :-)
- Prvky z DNS budu ráda aplikovat i v běžných hodinách, mimo hodiny TV.
- Všeho bylo dost – přála bych si další pokračování kurzu. Uvítala bych během cvičení větší prostor na zapisování aktivit a cviků.
- Lektorka byla velmi milá, vstřícná, ale i důsledná. Někdy jsem se neorientovala v latinských názvech – anatomie.
- Považuji za přínos pohled na věc „nepedagoga“, tedy z druhé strany. Děkuji za něj! Stojím o pokračování kurzu!!! Potřebovala bych více cviků na pánevní dno.
- Vše bylo super. Bylo by vhodné pokračovat, rozšiřovat oblast zdravotní výchovy. Věnovat se dalším možnostem v této oblasti.
- Akce Tvořivé školy jsou vždycky místem „ nakopnutí“ do další učitelské práce. Jsou BEZVA!!! Určitě doporučím a přijedu zas.
- Bezva kurz pro mne! Srovnala jsem si problematické partie. Mám návod, jak dál cvičit. Doporučím!
- Byla jsem moc spokojená. Super bylo zejména časté opakování neznámých pojmů pro další využití ve škole, důsledná kontrola cviků. Ráda bych navštívila nějaký pokračovací kurz. Děkuji také za večerní program-poznání Olomouce jako města. Oba průvodci byli super.
- Lektorka milá, usměvavá, přátelská, odborně vzdělaná, báječná. Zajímalo by mne také pánevní dno, karpální tunel, tenisový loket, halluxy.
- Pokud bude pokračovací kurz, určitě se budu snažit o zařazení. Vše, co jsme se naučili, využiji ve svém každodenním životě.
- Kurz užitečný nejen pro výuku, ale i pro mé zdraví. Moc ráda budu pokračovat v dalších kurzech.
- Velká pochvala paní lektorce za přístup, empatii.
- Paní lektorka je úžasná, neúnavná, empatická, velmi přátelská a milá, šikovná. Profesionálka ve svém oboru. V určeném čase se velmi snažila předat vše, co se dalo stihnout.
- Děkuji za skvělou práci paní lektorky a možnost nových informací v oboru.
- Přijela jsem bez očekávání a odjíždím s pocitem, že nevím, jak to použiji v práci, ale já přesně vím, jak se konečně hýbat…
- Chvála paní lektorce. Výborný výklad včetně ukázek a vyzkoušení si všeho. Určitě se velmi ráda zúčastní nějakého pokračování.
Reference - uvedení do praxe:
- Už jsem převedla poznatky ze školení do praxe a super!
- Já jsem v pondělí nakráčela ke třeťákům, a pak i ke čtvrťákům s kostrou, ukázala jsem jim sedací kosti, kyčle, páteř, ploténky, osy, pohyb ramenního kloubu, cvičili jsme u židle a hlídáme sezení. Příští týden přidáme chodidlo, medvěda a dřepy :-)
- Také se snžím aplikovat nové poznatky do praxe a to se střídavými úspěchy.
- I my s kolegyní jsme nové poznatky a postupy převedly do rozcvičky. Kolegyně - paní učitelka cvičila. Společně jsme jim to vysvětlovaly a já jako správná asistentka :-) děti obcházela, dovysvětlila,.... Moc se snažily. A my měly radost, že jsme rozcvičku zefektivnily.