Kompetence pedagoga

aneb jak učit a být v pohodě

2. 6. 2026, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Webinář se uskuteční 2.6.2026 od 14:00 do cca 17:15 hod. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.

1 380 Kč

Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Připravili jsme pro Vás zbrusu nový webinář. Je určen pedagogům, jak na MŠ, ZŠ, tak na dalších typech škol nebo také pracovníkům volnočasovým. Přínosný může být pro výchovné poradce, metodiky prevence nebo vedení škol. Je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy.

Osobnost pedagoga předpokládá, že nejen má základní kompetence osvojené, ale také že na svých kompetencích dál pracuje. Tato akce se orientuje na kompetence pedagoga a jejich rozvoj optikou sociální vyspělosti a zralosti. Osvojení klíčových kompetencí vede nejen k lepším pracovním výkonům, ale hlavně snazšímu vykonávání profese a částečnému odbourání stresu. Přijďte zjistit, co všechno můžete udělat pro svůj další rozvoj a jak mít o kousek pohodovější práci.

Na webináři se můžete těšit na tato témata:

  • rozvoj profesionální formy a obsahu
  • automatizovaná kauzalita a kritické myšlení
  • realistické plánovaní úkolů
  • sebereflexe a vedení k sebereflexi
  • sociální nezávislost

Webinář je veden formou přednášky s možností kladení dotazů ze strany účastníků.

 

Obsah akce:

Webinář je rozčleněn do několika témat, která se týkají následujících sociálních jevů: rozvoj profesionální formy a obsahu, ve smyslu uvědomované práce na tom být dobrým vzorem. Dále práce na automatizované kauzalitě a kritickém myšlení, které je v době technologií velmi naléhavé téma. Dalším tématem bude realistické plánovaní úkolů a také nápady, jak je pak dodržet :-) No a samozřejmě sebereflexe a vedení k sebereflexi - schopností umět uznat chybu, omluvit se…, a ke stejným jevům vést žáky. Poslední okruh témat je o sociální nezávislosti, tedy uvědomovaném ladění na samotný pracovní výkon a práce s emocemi, které do pedagogické praxe nepatří. A samozřejmě dotazy, postřehy a poznámky :-)


Jiří HaldaLektor: Mgr. Jiří Halda

 

Mgr. Jiří Halda je speciální pedagog, lektor a rodinný terapeut. Orientuje se na poruchy chování a učení a rodinné vztahy. To, že poruchy vychází z chybných rodinných vzorů, je dávno známo. Proto je problém dítěte vždy problémem celé rodiny. Orientuje se tedy na rodinu jako organismus, kde má být všem dobře a všichni si mají být jisti svým místem.
Říká o sobě: Zaměřuji se především na problematiku výchovy dětí, předškolní zralosti a procesů učení. V personálním poradenství se specializuji na vztahy, vnitřní ladění a osobnostní náhled. Jsem zneklidněn rozpadem pravidel ve výchově, ve vztazích a v rozbředávání motivace lidí dělat cokoliv v životě s chutí a snažím se být v tomto oboru prospěšný. Jsou to obory, které se vzájemně doplňují. Jsem vášnivý, ale nedostatečně nadaný kytarista, průměrný, ale snažící se manžel a mým hlavním koníčkem je kombinace válení a povalování.