Jak udělat z třídy funkční tým (webinář)

4. 6. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT 9047/2023-3-444

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Webinář se uskuteční v úterý 4.6.2024 od 14:00 do cca 17:15 hod. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.

1 380 Kč

Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Pedagogická práce je práce se skupinou=týmem. Práce s ní je velmi náročná na znalosti věkových skupinových potřeb a unikátních charakteristik skupin. Přijďte si prohloubit znalosti o základních charakteristikách skupiny, skupinovém klimatu a rozvoji týmového ducha. Lektor Vás jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová témata, která nemusí být výrazně patrná v chování jednotlivců, ale mají zásadní vliv pro zdravý vývoj funkčních týmů. 

Seznamte se se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami v rámci třídního týmu. Povíme si o základních aspektech budování týmů a týmové spolupráce. Osvojite si některé užitečné a praktické metody a techniky, získáte tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak tvoři pozitivní klima ve třídě a ve škole
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti a týmové spolupráci

Obsah akce:

V rámci webináře se dotkneme těchto oblastí, jevů:

  • Základní empirické údaje o skupině.
  • Vliv velikosti skupiny na její funkčnost. Vliv prostředí na dynamiku skupiny. 
  • Vývoj skupinových potřeb.
  • Kvalita vztahů ve skupině.
  • Charakteristiky skupinové atmosféry vztahů.
  • Význam atmosféry vztahů, nejen ve třídách, ale také ve sborovně a ve škole. 
  • Vliv osobnostního růstu jedince na kvalitu týmu.
  • Respekt a důvěra mazi členy týmu.
  • Rizika a skupinové tolerance.
  • Opatření pro spolehlivé fungování týmu.
  • Význam zpětné vazby pro dospělé členy týmů (učitel, kolega, rodič).
  • Komunikace, řešení týmových problémů.