Agresivita v třídním kolektivu a jak ji zvládat

webinář pro pedagogické pracovníky

21. 10. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Webinář se uskuteční 21.10.2025 od 14:00 do cca 17:15 hod. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.

1 380 Kč

Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Kurz je určen primárně pedagogům a výchovným poradcům, jak na MŠ, ZŠ, tak na dalších typech škol. Přínosný může být také pro metodiky prevence nebo vedení škol. Je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy.

Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi. S agresivirou se dnes setkáváme už ve školkách a s věkem dětí se problémy stupňují. V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.

Na webináři se můžete těšit na tato témata:

  • projevy dětské agrese
  • příčiny dětské agrese
  • vliv učitele na klima a vztahy ve třídě
  • jak komunikovat agresivní chování
  • možná řešení

Obsah akce:

Zvládání dětské agrese může být velmi náročné, a to jak emocionálně, tak funkčně. Získání nového pohledu na věc, odkrytí příčin může být prvním krokem k jejímu úspěšnému zvládání a případně i předcházení těmto situacím.

Webinář je veden formou přednášky s možností kladení dotazů ze strany účastníků.


Jiří HaldaLektor: Mgr. Jiří Halda

 

Mgr. Jiří Halda je speciální pedagog, lektor a rodinný terapeut. Orientuje se na poruchy chování a učení a rodinné vztahy. To, že poruchy vychází z chybných rodinných vzorů, je dávno známo. Proto je problém dítěte vždy problémem celé rodiny. Orientuje se tedy na rodinu jako organismus, kde má být všem dobře a všichni si mají být jisti svým místem.
Říká o sobě: Zaměřuji se především na problematiku výchovy dětí, předškolní zralosti a procesů učení. V personálním poradenství se specializuji na vztahy, vnitřní ladění a osobnostní náhled. Jsem zneklidněn rozpadem pravidel ve výchově, ve vztazích a v rozbředávání motivace lidí dělat cokoliv v životě s chutí a snažím se být v tomto oboru prospěšný. Jsou to obory, které se vzájemně doplňují. Jsem vášnivý, ale nedostatečně nadaný kytarista, průměrný, ale snažící se manžel a mým hlavním koníčkem je kombinace válení a povalování.