Škopková Helena

Reference od účastníků akcí:

  • Lektorka je super! Nic nebylo navíc, všechno se hodí. Potřebovala bych kurz na ještě více dní, aby se dalo sdělit více. Uvítala bych, kdyby se dalo přihlásit i na více předmětů v jedny prázdniny. Určitě doporučím.
  • Akce proběhla neočekávání. Skvělá lektorka a žena. Úžasné, děkuji.
  • Líbilo se mi, že lektorka je z praxe. Informace byly užitečné, ověřené. Sdílení zkušeností bylo moc užitečné. Humor, nadhled, příjemné vystupování. Bylo moc fajn.
  • Velmi vstřícný, klidný přístup, výborná atmosféra, pohodově strávený čas na školení :-) Obsahově vyčerpávající.
  • Příjemný projev lektorky. Spousta nápadů i literatury pro inspiraci.  Uvítala bych více námětů do výuky literatury, hlavně pro 5. ročník (i další náměty k mluvnici 5 ). Nápadů bylo dost, svižné tempo, věcnější, moc se  „nezakecávalo“. Jsem velmi spokojena i s celkovou organizací.
  • Děkuji lektorce za spoustu informací a materiálů z praxe.
  • Úžasný seminář, předčil má očekávání. Velmi inspirativní, kreativní. Děkuji za vynikající nápady, vstřícnost a motivaci i perfektní organizaci letní školy. Stoprocentně doporučím.
  • Děkuji za příjemné a přínosné školení. Paní lektorku velice obdivuji za její energii a nápady. Veškeré informace zužitkuji. Uteklo to moc rychle, škoda, že nebylo více času.

Aktuální akce lektora

Činnostní učení Čj ve 4. a 5. ročníku

Kurz realizovaný v rámci letních škol

7 050 Kč
ČJ

4. 8. 2025, 5. 8. 2025, 6. 8. 2025, 7. 8. 2025

24 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu 555/43

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

2019 LiberecKurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro  činnostní učení ČJ ve 4. ročníku v ceně 185 Kč. Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“

Těšte se na:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karta a šablony pro činnostní učení Čj 4 a 5
  • Metody aktivního vyučování. Kooperativní a partnerské učení. Prvky kritického myšlení.
  • Předávání informací, dovedností a postojů.
  • Význam opakování.
  • Cíle a smysl didaktických her.
  • Skupinové práce žáků. Projektové vyučování.
  • Podněcování zájmu a motivace k celoživotnímu učení.
  • Vhodné materiály, pomůcky. 
  • Mezipředmětové vztahy – propojení psaní s mluvnicí a dalšími předměty.
  • Efektivnost a struktura vyučovací hodiny, portfolia.