Metodika výuky AJ na 2. stupni
Kurz realizovaný v rámci letních škol

Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář pro pedagogy |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 1330/2019-2-174 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | zahrnuje kurzovné, ubytování a plnou penzi. Neuvedete-li v poznámce přihlášky jinak, bude účtována plná cena. ,- - kurzovné + plná penze ,- - kurzovné + obědy ,- - pouze kurzovné (konečná cena) Letní školy je třeba uhradit předem. Fakturace bude probíhat průběžně od května. Následně budou nově přihlášeným účastníkům faktury zaslány e-mailem. Letní školu je možné hradit i tak, že část uhradí škola a část účastník (např. kurzovné hradí škola, ubytování a stravu účastník). | Hodinová dotace: | 24 hod. |
Kategorie: | 2. stupeň ZŠ, Didaktika-činnostní uč., Letní školy |
Kurz předkládá smysluplný a praktický soubor postupů a pravidla do výuky anglického jazyka v 6. - 9. ročníku, vytvořený na míru pro české děti. Předkládaný způsob výuky žáky nepřetěžuje a přináší výborné výsledky. Umožní vám žáky motivovat, zaujmout a naučit je anglicky tak, aby na konci 9. ročníku dosáhli dovedností používat cizí jazyk v souladu s Evropským referenčním rámcem – úroveň A2. Vy i vaši žáci můžete ve výuce zažívat radost a pocity spojené s úspěchem. Předávaný soubor žákovských činností Vám zároveň skvěle poslouží při práci s žáky s poruchami učení.
Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ, které prezentuje na pomůckách a materiálech nakladatelství Angličtina Expres. Využijete je ale i při práci s jinými materiály. Kurz je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 2. stupni ZŠ. Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“.
Lektorkou kurzu je přímo autorka metodiky, PhDr. Milena Kelly.
Gramatika a zejména slovní zásoba se podřizují dosažení jazykové úrovně A2 i průměrnými žáky.
Budeme se tedy průběžně zabývat odhadem obtížnosti látky pro žáky různých úrovní a přípravou písemných testů.
Kurz bude vybaven podklady pro rozbor a vzorky pomůcek pro činnostní výuku mluvnice.
Ukážeme si vhodné postupy pro výuku čtení - jak naučíme žáky vzory, které mohou uplatňovat s postupující výukou.
Zásadním problémem je volba okruhů slovní zásoby a rozvíjení slovní zásoby.
Z toho plyne problematika mluvení ve větách a nácviku porozumění, zejména číslům, časovým údajům.
Rozebereme následně jak naučit použití členu a vhodného času (rozhodnutí, co chci říct).
Zvláštní kapitolou jsou modální slovesa.
Budeme se zabývat postupy jak naučit žáky mluvit o minulosti a budoucnosti, definujeme vzory pro praxi.
Jak naučíme slovosled a použití pomocných sloves?
Nacvičíme společně využití činnostního učení pro angličtinu, staví na dovednostech z výuky matematiky a českého jazyka.