Anglický jazyk činnostně v 5. ročníku

Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář pro pedagogy |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 40337/2020-4-1039 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | 1 620 Kč | Hodinová dotace: | 8 hod. |
Kategorie: | 1. stupeň ZŠ, Didaktika-činnostní uč. |
Kurz je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ. Nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ, které prezentuje na pomůckách a materiálech nakladatelství Angličtina Expres. Využijete je ale i při práci s jinými materiály.
Zaměříme se na:
- Základy vytvořené v předchozích ročnících: rozsah a témata slovní zásoby, mluvnické dovednosti, dovednosti z úrovně A1, sebehodnocení znalostí ze 4. třídy.
- Přehled dovedností požadovaných pro úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Logika ve výuce jazyka, kombinační princip jako základ mluvnice.
- Činnostní výuka sloves, modální sloveso can, přítomný průběhový čas, tvoření otázek, zájmena, how much/many, čas.
- Využití didaktických her ve výuce (domino, pexeso, slovní karty, kvarteta). Práce s audionahrávkami, didaktické písně.
- Metodická práce s učebnicí a pracovním sešitem.
- Vztah dětí k angličtině, jak je motivovat. Práce s dětmi s vývojovou poruchou a její specifika.
Kurz předkládá praktický soubor činnostních postupů do výuky anglického jazyka v 5. ročníku, vytvořený na míru pro české děti. Předkládaný způsob výuky žáky nepřetěžuje a přináší výborné výsledky. Umožní vám žáky motivovat, zaujmout a naučit je anglicky tak, aby na konci 5. ročníku dosáhli dovedností používat cizí jazyk v souladu s Evropským referenčním rámcem – úroveň A1. Klade důraz na posloupnost poznatků, větné vzory pro postupné pronikání do anglického jazyka.
V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.
- Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce.