Školní systemické konstelace - jak nevyhořet
I. část 23.4.2018 - ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha 6 - Karlín
Školní systemické konstelace - jak nevyhořet
I. část 24.4.2018 - ZŠ Brno, Kotlářská 4
Předslabikářové období
v 0. a 1. ročníku 25.4.2018 - FZŠ Olomouc, Hálkova 4
Geometrie činnostně v 1. - 3. ročníku
25.4.2018 - ZŠ Třebíč, Cyrilometodějská 22
Abeceda a práce s čítankou
ve 2. a 3. ročníku 26.4.2018 - FZŠ O. Chlupa, Praha 13, Fingerova 2186

CD Karty a šablony pro činnostní učení Čj 0 - ACTIV

Přípravy pro interaktivní tabule v programech ActivStudio a ActivInspire se souborem Pracovní karty a šablony pro činnostní učení českému jazyku v 0. ročníku.

Set příprav obsahuje speciálně vybrané postupy, které byly vytvořeny za účelem vyvozování učiva, jeho procvičování a současného rozvoje klíčových kompetencí. Všechny postupy umožňují aktivní a smysluplné zapojení žáků do výuky gramatiky a čtení a psaní s porozuměním.

Dostupnost Skladem
Cena
235 Kč včetně DPH
Cena bez DPH 194 Kč
ks

Další informace

CD Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 0 – Aktiv

Pomůcka obsahuje stejné postupy, jaké jsou obsahem pomůcky  „Pracovní karty a šablony pro činnostní učení ČJ v 0. ročníku“ převedené do Programu ACTIV.

Propojení CD a tištěné pomůcky karty a šablony ve výuce umožňuje vysoce efektivní a skutečně interaktivní využití interaktivní tabule.

Jak takové učení vypadá?

1)    Všem žákům rozdáte vybraný postup z tištěné pomůcky Pracovní Karty a šablony.

2)    Otevřete CD a na interaktivní tabuli spustíte obdobný vybraný postup.

3)    Interaktivní tabule poslouží jako nástroj pro motivaci a jako názor toho, co všechno mohou žáci dělat na lavici s vybranou tištěnou pomůckou.

4)    Žáci s pomocí tištěné pomůcky plní na lavici svým vlastním způsobem (analogicky) stejný úkol jako je zadaný na interaktivní tabuli.

5)    Učitel, jeden nebo více žáků pak mohou pracovat na interaktivní tabuli. Interaktivní tabule tak poslouží pro zpětnou vazbu, práci s chybou nebo sebehodnocení.

 

Při tomto učení je každý žák stále aktivně zapojen do výuky, a to minimálně třemi smysly. Průběžně dochází k individuálnímu objevování zákonitostí a vyvozování závěrů, diskuzi o pozorovaném, hledání různých variant řešení, vyjadřování názorů atp. Každý žák má možnost opakovaně prožívat ve výuce úspěch.

Interaktivní tabule zde tedy slouží především jako nástroj pro motivaci, názor, zpětnou vazbu, práci s chybou a sebehodnocení. Takovou výuku považujeme za skutečně interaktivní. Pouhou práci jednoho nebo i několika žáků u interaktivní tabule, kdy zbývající žáci pouze sledují, nebo zapisují, co se u tabule děje, nepovažujeme za efektivní.

Autor: Mgr. Alena Bára Doležalová, Mgr. Čeněk Rosecký


Developed by Via Aurea.