Činnostní učení M ve 2. a 3. ročníku

5. 8. 2024, 6. 8. 2024, 7. 8. 2024, 8. 8. 2024

24 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu 555/43

1. stupeň ZŠ

Kurz se uskuteční v rámci letní školy v Praze v termínu od 5. do 8. 8. 2024 (po-čt). Výuka a obědy na ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu 555/43. Ubytování a další stravování není zajištěno.

Zahájení v pondělí od cca 14:00 hod., ukončení ve čtvrtek obědem. Úterý + středa výuka celodenní cca 8:30-17:00. Podrobné informace, včetně harmonogramu školení a doby prezence budou přihlášeným účastníkům zaslány koncem června.

7 570 Kč

Zahrnuje kurzovné a obědy.
Fakturace bude probíhat průběžně, od března 2024.

Letní školu je možné hradit i tak, že část uhradí škola a část účastník - požadavky, prosím, uveďte do poznámky v přihlášce. 

Anotace:

2022 PísekKurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M ve 3. ročníku v ceně 185 Kč. Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“. 

Těšte se na:

  • Tvořivá práce s pomůckou pracovní karty a šablony pro činnostní učení.
  • Další vhodné didaktické pomůcky a hry, zásady pro práci s nimi.
  • Pozitivní hodnocení a sebehodnocení žáků. Průběžná zpětná vazba.
  • Diferenciace ve výuce. Individualizace ve výuce.
  • Prvky dramatické výchovy (matemtická vyprávění). 
  • Náměty pro projektové vyučování.
  • Mezipředmětové vztahy.
  • Pozitivní hodnocení a sebehodnocení žáků. Průběžná zpětná vazba.

     

 

Obsah akce:

Předkládané postupy významně přispívají k postupnému utváření a rozvoji kompetence pracovní, kompetence k řešení problémů, kompetence komunikativní a kompetence k učení.

2016 Liberec, Vacková

Na kurzu se zaměříme nejprve na práci ve 2. třídě a pak si ukážeme, jak analogicky učivo rozvíjet ve třídě 3.:

  • Činnostní názorné vyvození násobení z opakovaného sčítání.
  • Násobilka a dělení, vhodné didaktické hry k procvičování a automatizaci spojů.
  • Vyvození dělení, oba úsudky.
  • Násobení a dělení čísel zakončených nulami.
  • Slovní úlohy a úsudky s násobilkou a dělením na téma matematika kolem nás. Jednoduché zápisy slovních úloh.
  • Názorná představa o čísle. Činnostní formy práce s číselnou osou numerace.
  • Didaktická pomůcka nuly a číslice.
  • Činnostní automatizace násobilky a dělení.
  • Samostatné vyvození dělení se zbytkem.
  • Činnostní rozšiřování číselného oboru do 100 a do 1000
  • Didaktická pomůcka mince a bankovky.