Žák s podpůrnými opatřeními, komunikace s AP a s rodiči žáků
Kurz vhodný i pro program OP VVV

Číslo akce: | 2021-018 LŠ |
---|---|
Akreditační číslo MŠMT ČR: | 1330/2019-2-174 |
Lektor: | Mgr. Šárka Sohrová |
Místo: | FZŠ Olomouc, Hálkova 4 |
Termín: |
9. 8. 2021, 10. 8. 2021, 11. 8. 2021, 12. 8. 2021 Kurz se uskuteční v rámci letní školy v Olomouci v termínu od 9. do 12. 8. 2021. Výuka na FZŠ Hálkova, stravování a ubytování v areálu VŠ Kolejí na ulici Šmeralova/ 17. listopadu. Zahájení v pondělí od cca 14:30 hod., ukončení ve čtvrtek obědem. Podrobné informace, včetně harmonogramu školení a doby prezence budou přihlášeným účastníkům zaslány do konce června. |
Hodinová dotace: | 24 hod. |
Cena: |
6 580 Kč, záloha 6 580 Kč
zahrnuje kurzovné, ubytování a plnou penzi. Neuvedete-li v poznámce přihlášky jinak, bude účtována plná cena.
Nechcete-li zajistit ubytování či stravu, můžete zvolit variantu:
5590,- - kurzovné + plná penze
5155,- - kurzovné + obědy
4750,- - pouze kurzovné
(konečná cena)
Letní školy je třeba uhradit předem. Fakturace bude probíhat průběžně od května. Následně budou nově přihlášeným účastníkům faktury zaslány e-mailem.
Letní školu je možné hradit i tak, že část uhradí škola a část účastník (např. kurzovné hradí škola, ubytování a stravu účastník).
|
Anotace:
Účastník kurzu získá během školení komplexní informace k práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami odpovídající aktuální školské legislativě.
Podíváme se společně na pedagogickou diagnostiku a to, jak z ní vyvodit informace pro práci s žáky ve výuce. A taky, co doporučit pro efektivní domácí přípravu tak, aby mohlo dojít ke zmírnění obtíží.
Budeme se věnovat i konkrétním Doporučením z Pedagogicko-psychologických poraden a Speciálně-pedagogických center - jak v nich číst a jak na jejich základě pracovat.
Ukážeme si, jak se liší jednotlivé stupně podpůrných opatření a hlavně - jak o tom efektivně komunikovat s žáky a taky s jejich zákonnými zástupci.
Obsah akce:
Ukážeme si a rozebereme:
- aktuální legislativu vztahující se k 1. - 3. stupni podpůrných opatření
- jak udělat orientační pedagogickou diagnostiku dovedností číst, psát a počítat u žáka s SVP
- jak zjistit způsob domácí přípravy žáka (styly učení)
- jak pracovat s chybou jako podkladem hodnocení
- jak toto vše aplikovat do PLPP
- jak sestavit IVP na základě Doporučení pro žáka se SVP vystavený Pedagogicko-psychologickou poradnou a zároveň odpovídající aktuální legislativě
Sestavíme konkrétní PLPP a IVP využitelné ve vaší školní praxi.
Zaměříme se i na pravidla efektivní komunikace s žákem a rodiči - směřujícími k řešení žákových potíží. Ukážeme si způsoby efektivní a neefektivní komunikace, jak pracovat s emocemi, jak na ně reagovat.
A v neposlední řadě budete mít možnost vžít se do pocitů žáků s SVP.
Developed by Via Aurea.