Rozšiřování číselného oboru ve 4. a 5. ročníku
Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 21868/2020-2-633 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | 980 Kč Cena 890 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci). Účastníci se budou hlásit jednotlivě. Účastníky z jedné školy zahrneme při fakturaci automaticky na jeden doklad a započítáme slevu. | Hodinová dotace: | 4 hod. |
Kategorie: | 1. stupeň ZŠ |
Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 5 v ceně 185 Kč.
Na webináři se budeme zabývat zejména tématy:
- Názorná představa o čísle.
- Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M ve 4. a 5. ročníku.
- Činnostní formy práce s číselnou osou.
- Didaktická pomůcka nuly a číslice.
- Didaktická pomůcka mince a bankovky.
- Úsudkové počítání – řešení slovních úloh ze života a jejich obměny – jednoduché zápisy spojené s činnostmi.
- Úlohy ze života vedoucí k rozvoji logického myšlení, obměny slovních úloh. Tabulky a grafy při řešení slovních úloh.
Rozšiřování číselného oboru ve 4. a 5. ročníku je základem pro analogické počítání v oboru velkých čísel. Látka je pro žáky v tomto směru zcela zásadní. Je důležité vytvořit dětem správnou a úplnou představu velkých čísel a zautomatizovat počítání s nimi.
V rámci webináře si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce M.