Jak udělat z třídy funkční tým (webinář)

Projekt: Tvořivá škola, s.r.o. Typ kurzu: Prezenční akce
Akreditační číslo: 9047/2023-3-444 Cílová skupina: Běžná akce
Cena: 1 380 Kč Cena 980 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci). Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu. Hodinová dotace: 4 hod.
Kategorie: Osobní rozvoj, 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ

Pedagogická práce je práce se skupinou=týmem. Práce s ní je velmi náročná na znalosti věkových skupinových potřeb a unikátních charakteristik skupin. Přijďte si prohloubit znalosti o základních charakteristikách skupiny, skupinovém klimatu a rozvoji týmového ducha. Lektor Vás jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová témata, která nemusí být výrazně patrná v chování jednotlivců, ale mají zásadní vliv pro zdravý vývoj funkčních týmů. 

Seznamte se se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami v rámci třídního týmu. Povíme si o základních aspektech budování týmů a týmové spolupráce Osvojite si některé užitečné a praktické metody a techniky, získáte tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak tvoři pozitivní klima ve třídě a ve škole
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti a týmové spolupráci

V rámci webináře se dotkneme těchto oblastí, jevů:

  • Základní empirické údaje o skupině.
  • Vliv velikosti skupiny na její funkčnost. Vliv prostředí na dynamiku skupiny. 
  • Vývoj skupinových potřeb.
  • Kvalita vztahů ve skupině.
  • Charakteristiky skupinové atmosféry vztahů.
  • Význam atmosféry vztahů, nejen ve třídách, ale také ve sborovně a ve škole. 
  • Vliv osobnostního růstu jedince na kvalitu týmu.
  • Respekt a důvěra mazi členy týmu.
  • Rizika a skupinové tolerance.
  • Opatření pro spolehlivé fungování týmu.
  • Význam zpětné vazby pro dospělé členy týmů (učitel, kolega, rodič).
  • Komunikace, řešení týmových problémů.