Činnostní učeni Aj ve 3. ročníku ZŠ

Projekt: Tvořivá škola Typ kurzu: Webinář
Akreditační číslo: 27942/2021-5-948 = w Cílová skupina: Běžná akce
Cena: 890 Kč Hodinová dotace: 4 hod.
Kategorie: 1. stupeň ZŠ, Didaktika-činnostní uč.

2011 VelehradNedosahujete s dětmi výsledků adekvátních vynaloženému úsilí? Zkuste úspěšnou a v mnohaleté praxi ověřenou metodu činnostního učení Aj vytvořenou na míru pro české děti. Tento způsob výuky žáky nepřetěžuje a přináší výborné výsledky. Umožní vám žáky motivovat, zaujmout a naučit je anglicky tak, že na konci 5. ročníku bez potíží dosáhli dovedností používat cizí jazyk v souladu s Evropským referenčním rámcem – úroveň A1. Vy i vaši žáci můžete ve výuce zažívat radost a pocity spojené s úspěchem. Předávaný soubor činností Vám poslouží také při práci s žáky s poruchami učení.

Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ, které prezentuje na pomůckách a materiálech nakladatelství Angličtina Expres. Využijete je ale i při práci s jinými materiály. Kurz je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ. Lektory kurzu jsou vždy zkušení učitelé s desítkami let praxe.

Obaahem kurzu budou tato dílčí témata:

  • Přípravné období a motivace. Rozvoj řečových a poslechových schopností. Nácvik správné výslovnosti.
  • Používání neurčitého a určitého členu. Kombinace přídavného a podstatného jména.
  • Tvoření větných vzorců a postupné pronikání do anglického jazyka.
  • Tvorba množného čísla.
  • Kombinace podstatného jména ve správném čísle a neurčitého členu či číslovky, koncové s v množném čísle.
  • Používání zájmen IT a THEY - vysvětlení jejich zástupné funkce za podstatné jméno. 
     
  • Metodická práce s učebnicí a pracovním sešitem Aj ve 3. ročníku.
  • Logika ve výuce jazyka, kombinační princip jako základ mluvnice.
  • Možnosti využití dosavadních poznatků, dovedností a schopnosti dětí, jejich rozvinutí a kombinování při přípravě čtení, osvojování slovní zásoby.
  • Průběžný rozvoj kompetence k učení a kompetence komunikativní. 
  • Vztahy mezi výukou slovíček a výukou mluvnice. Práce s dětmi s vývojovou poruchou a její specifika.
  • Praktické ukázky kombinačních cvičení. Rozbalování kompetence k učení. Vzájemná komunikace a rozvoj kompetence sociální.