Rozšiřování číselného oboru do 1000 a nad 1000
Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 21868/2020-2-633 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | 1 210 Kč Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci). Účastníci se budou hlásit jednotlivě. Účastníky z jedné školy zahrneme při fakturaci automaticky na jeden doklad a započítáme slevu. | Hodinová dotace: | 4 hod. |
Kategorie: | 1. stupeň ZŠ |
Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 3 v ceně 185 Kč.
Na webináři se budeme zabývat zejména tématy:
- Názorná představa o čísle. Počítání do 1000 – analogie s počítáním do 100.
- Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M ve 3. ročníku.
- Činnostní formy práce s číselnou osou, numerace.
- Didaktická pomůcka mince a bankovky, činnosti ve skupinách
- Úsudkové počítání – řešení slovních úloh ze života a jejich obměny – jednoduché zápisy spojené s činnostmi.
- Prvky dramatické výchovy.
- Další didaktické pomůcky a hry pro individualizaci výuky.
Rozšiřování číselného oboru do 1000 analogicky vychází z toho, s čím se žáci seznámili při rozšiřování oboru do 100. Mají-li žáci předchozí látku dobře zvládnutou, princip dalšího rozšiřování většinou pochopí snadno. Je ale důležité vytvořit dětem správnou a úplnou představu velkých čísel a zejména zautomatizovat počítání s nimi.
V rámci webináře si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce M.