Násobilka a dělení v oboru násobilek
27942/2021-5-948 w-590
Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 21868/2020-2-633 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | 980 Kč Cena 890 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci). Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! | Hodinová dotace: | 4 hod. |
Kategorie: | 1. stupeň ZŠ |
Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 3 v ceně 185 Kč.
Na akci zazní zejména:
- Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M.
- Činnostní názorné vyvození násobení, vhodné didaktické hry k procvičování a automatizaci spojů.
- Vyvození dělení. Samostatné vyvození dělení se zbytkem.
- Násobení a dělení čísel zakončených nulami.
- Slovní úlohy a úsudky s násobilkou a dělením na téma matematika kolem nás. Jednoduché zápisy slovních úloh.
- Názorná představa o čísle. Didaktická pomůcka nuly a číslice. Činnostní formy práce s číselnou osou.
Násobilka je pro většinu žáků nejtěžším učivem M na 1. stupni ZŠ. Její pochopení a dostatečné procvičení je základem pro výuku matematiky v následujících ročnících. Ověřené činnostní postupy vám umožní násobilku nejen vyvodit, ale také dostatečně procvičit, zaujmout žáky a souběžně rozvíjet jejich klíčové kompetence.
V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Náměty pro projektové vyučování, využití mezipředmětových vztahů.
- Komunikace při výuce.
- Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.