Tvořivé postupy a hry pro žáky se SVP na 1. stupni ZŠ (webinář)
Projekt: | Tvořivá škola | Typ kurzu: | Webinář |
---|---|---|---|
Akreditační číslo: | 8738/2023-4-443 | Cílová skupina: | Běžná akce |
Cena: | 980 Kč Cena 890 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci). Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! | Hodinová dotace: | 4 hod. |
Kategorie: | 1. stupeň ZŠ |
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Předkládané postupy významně přispívají k postupnému utváření a rozvoji kompetence pracovní, kompetence k řešení problémů, kompetence komunikativní a kompetence k učení.
Na kurzu zazní také:
- Metody aktivního vyučování. Kooperativní a partnerské učení. Prvky kritického myšlení.
- Předávání informací, dovedností a postojů.
- Význam opakování.
- Cíle a smysl didaktických her.
- Skupinové práce žáků. Projektové vyučování.
- Podněcování zájmu a motivace k celoživotnímu učení.
- Vhodné materiály, pomůcky a internetové odkazy.
- Efektivnost a struktura vyučovací hodiny, portfolia.