Aj činnostně ve 4. ročníku - metoda PhDr. Kellyové

27942/2021-5-948 /591/ Činnostní učení Aj ve 4. ročníku ZŠ (webinář)

Projekt: Tvořivá škola Typ kurzu: Webinář
Akreditační číslo: 8875/2019-1-436 Cílová skupina: Běžná akce
Cena: 890 Kč Hodinová dotace: 4 hod.
Kategorie: 1. stupeň ZŠ, Didaktika-činnostní uč.

Kurz je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ. Nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ, které prezentuje na pomůckách a materiálech nakladatelství Angličtina Expres. Využijete je ale i při práci s jinými materiály. 

Zaměříme se na:

  • Základy vytvořené ve 3. ročníku: rozsah a témata slovní zásoby, mluvnické dovednosti, dovednosti z úrovně A1, sebehodnocení znalostí ze 3. třídy
  • Přehled dovedností požadovaných pro úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
  • Činnostní výuka sloves live, play, go, eat, drink, swim, sit, read, do a dalších popisujících činnosti ve škole.
  • Využití didaktických her ve výuce (domino, pexeso, slovní karty, kvarteta). Práce s audionahrávkami, didaktické písně. 
  • Metodická práce s učebnicí a pracovním sešitem.
  • Vztah dětí k angličtině, jak je motivovat. Práce s dětmi s vývojovou poruchou a její specifika. 

Kurz předkládá praktický soubor činnostních postupů do výuky anglického jazyka ve 4. ročníku, vytvořený na míru pro české děti. Předkládaný způsob výuky žáky nepřetěžuje a přináší výborné výsledky. Umožní vám žáky motivovat, zaujmout a naučit je anglicky tak, aby na konci 5. ročníku dosáhli dovedností používat cizí jazyk v souladu s Evropským referenčním rámcem – úroveň A1. Klade důraz na posloupnost poznatků, větné vzory pro postupné pronikání do anglického jazyka. 

V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:

  • Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
  • Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
  • Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
  • Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
  • Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.
  • Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce.